Procter & Gamble otevřela Rodinný dům pro rodiny olympioniků

Datum: 07.02.2014
Soči (Rusko) 7. února (PROTEXT/BusinessWire) - Značky patřící pod křídla skupiny Procter & Gamble otevřely Rodinný dům pro matky a rodiny olympioniků na Zimních olympijských hrách (ZOH) 2014 v Soči Procter & Gamble (index NYSE:PG), celosvětový partner olympijských her,...
Soči (Rusko) 7. února (PROTEXT/BusinessWire) - Značky patřící pod křídla skupiny Procter & Gamble otevřely Rodinný dům pro matky a rodiny olympioniků na Zimních olympijských hrách (ZOH) 2014 v Soči Procter & Gamble (index NYSE:PG), celosvětový partner olympijských her, oficiálně přivítal matky a rodiny olympioniků v Rodinném domě P&G Family Home, u příležitosti zahájení Zimních olympijských her 2014 v Soči. V Rodinném domě P&G Family Home, budou značky Procter & Gamble, včetně Pantene®, Gillette®, Bounty® a Olay® sloužit rodinám olympioniků z celého světa, a po celou dobu konání Olympijských her. Rodinný dům P&G Family Home je samotným srdcem programu Thank You Mom (Děkujeme, mami) pro ZOH 2014 v Soči, v jehož rámci se značky patřící pod křídla firmy P&G snaží ocenit úlohu, kterou matky hrají, když svým dětem pomáhají splnit jejich cíle. Slavnostního otevření Rodinného domu v Soči se zúčastnili například Nick Goepper (USA), sportovec podporovaný značkou Tide®, Oksana Domnina (Rusko), sportovkyně podporovaná značkou Pampers® a Rosi Mittermaier, dvojnásobná držitelka zlaté olympijské medaile a matka Felixe Neureuthera (Německo), který je tváří značky Gillette. Na slavnostním ceremoniálu u příležitosti otevření tohoto domu byly matkám sportovců, kteří spolupracují se značkami P&G po celém světě, předány vstupenky do tohoto domu. “Naše značky se snaží pomáhat matkám s dětmi v jejich cestě životem,” řekl Phil Duncan, ředitel designu ve firmě P&G, který se podílel na přivítání matek a rodin olympioniků při příležitosti otevření Rodinného domu. “Pokud firma P&G sponzoruje nějakého sportovce, současně to považuje za příležitost k poděkování matce, která mu pomohla dostat se na Olympijské hry.” Značky skupiny P&G poskytují matkám a rodinám olympioniků v Soči každý den více než 1 200 hodin služeb, které rodinám daleko od domova značně zpříjemní celý pobyt. Například kosmetické značky P&G nabízí ve svém salónu následující služby: Mytí vlasů a styling ve studiu Pantene Studio Kosmetické služby a dokonalou manikúru ve studiu COVERGIRL® Péči o pokožku se zaměřením na zvláčnění těla a rukou ve studiu Olay Studio Barvení, stříhání a styling vlasů ve studiu Wella® Značky P&G určené pro péči o muže nabízí následující služby: Holení s napařením horkým ručníkem a obličejové masáže ve studu Gillette Relaxační mytí vlasů a stylingové služby ve studiu Head & Shoulders® Kosmetické služby pro muže, včetně dokonalého oholení od firmy Braun® Další značky P&G, které v Soči poskytují své služby matkám a rodinám olympioniků, jsou: Bounty, Charmin® a Puffs®, které do Rodinného domu dodávají produkty pro péči o domácnost Pampers nabízí převlékací centrum, jako pomoc matkám s malými dětmi Duracell® Powermats umožňuje hostům nabít si svá mobilní zařízení zatímco ti mohou odpočívat a sledovat Olympijské hry Ariel® každý den vypere 30 tisíc sad ložního prádla a bude též pomáhat matkám sportovců, které sponzorujeme s každodenním praním, a to po celou dobu trvání Olympijských her Přípravky značky Fairy® budou v olympijské vesnici používány na mytí nádobí Crest®/Oral-B®/blend-a-med® se spojili s firmou SOCOG a budou pro ZOH 2014 v Soči zajišťovat služby zubní kliniky. Tato klinika nabízí v Soči sportovcům a jejich trenérům kontroly zubů, běžné zubařské práce, urgentní péči a prostředky pro péči o chrup. Jeden z prvních sportovců, kteří využili služeb poskytovaných Rodinným domem P&G byl Nick Goepper (USA). “Jsem hrdý na to, že patřím do rodiny sportovců sponzorovaných firmou P&G. A to nejen proto, že moje maminka i já používáme značky P&G, jako je například Tide, ale také proto, že firma mě i mojí maminku podporuje při mé cestě na Olympijské hry. Když vím, že o mojí maminku bude tady v Rodinném domě P&G dobře postaráno, uklidňuje mě to a mohu se tak soustředit na to, proč tu jsem.” “Rodinný dům působí opravdu jako Rodinný dům a těším se, až se setkám s ostatními rodinami olympioniků z celého světa,” řekla Rosi Mittermaier, dvojnásobná držitelka zlaté olympijské medaile. “Je skvělé, co Gillette a ostatní značky P&G pro rodiny dělají.” “Značky firmy P&G prostě jen slouží matkám a rodinám,” řekla Lada Kudrova, marketingová ředitelka P&G, která se otevření Rodinného domu také zúčastnila. “I proto je Rodinný dům P&G naší jedinou centrální aktivitou na Olympijských hrách. V předvečer zahajovacího ceremoniálu Olympijských her jsme poctěni, že můžeme dnes a po celou dobu trvání Olympijských her, sloužit v Soči matkám a rodinám olympioniků." Kampaň firmy P&G s názvem Thank You Mom (Děkujeme, mami) byla zahájena v říjnu filmovou sérií Raising an Olympian (Výchova olympionika), která zobrazuje cestu 28 nejlepších sportovců na Olympijské hry, očima jejich matek. Tato videa mají od svého spuštění již více než 26 miliónů zhlédnutí a stále je možné se na ně podávat na: P&G Raising an Olympian (Výchova olympionika). Firma P&G následně vytvořila online film a reklamu s názvem "Pick Them Back Up - Pomožte jim znovu na nohy." V návaznosti na film “Best Job (Nejlepší práce)” pro olympiádu v Londýně oslavuje film “Pick Them Back Up (Pomožte jim znovu na nohy)” způsob jakým matky své děti podporují a pomáhají jim zkoušet to znovu a znovu. Tento televizní spot, který má více než 28 miliónů online zhlédnutí, můžete zhlédnout zde: “Pick Them Back Up.” Tato kampaň běží také na řadě dalších mediálních kanálech a ve 2 miliónech obchodních míst, kde jsou k dispozici produkty firmy P&G a další olympijské zboží. Kompletní seznam informací a produktů, týkajících se kampaně Thank You Mom firmy P&G, včetně fotografií a video materiálů, najdete na webové stránce www.image.net/pgolympicgames O společnosti Procter & Gamble Firma P&G prostřednictvím svých značek slouží zhruba 4,8 miliardám lidí na celém světě. Firma vlastní jedno z nejsilnějších portfolií prověřených, kvalitních a předních značek, včetně Ace®, Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Duracell®, Fairy®, Febreze®, Fusion®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Iams®, Lenor®, Mach3®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Prestobarba®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Wella® a Whisper®. Firma P&G má pobočky ve zhruba 70 zemích celého světa. Aktuální informace o firmě P&G a jejích značkách najdete na webových stránkách http://www.pg.com. Fotografie a multimediální galerie jsou k dispozici na webové stránce: http://www.businesswire.com/multimedia/home/20140206006125/en/ Kontaktní informace P&G Central Press Office Rusko, telefon: 8 (862) 44 72026 pgmediasochi.im@pg.com Zdroj: Procter & Gamble Přečtěte si tuto tiskovou zprávu a multimédia online na webové stránce: http://www.businesswire.com/news/home/20140206006125/en Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy. (BW)
Reklama

Srdcetvor.cz - handmade

srdcetvor-handmade.png Nákupní galerie rukodělných výrobků, služeb a materiálů. Můžete si zde otevřít svůj obchod a začít prodávat nebo jen nakupovat.

Lavivasex.cz - erotické pomůcky

lavivasex.png Přehled erotických pomůcek od elegantních vibrátorů, hraček pro páry až po stimulační oleje, afrodiziaka a BDSM pomůcky.

Hledej-hosting.cz - webhosting, VPS hosting

hledej-hosting.png Přehled webhostingových, multihosting a VPS hosting programů s možností jejich pokročilého vyhledávání a porovnávání. Najděte si jednoduše vhodný hosting.