Automatizace a digitalizace HR oddělení - jaké nástroje potřebují manažeři v oblasti řízení lidských zdrojů?

Datum: 03.06.2020
Praha 3. června 2020 (PROTEXT) - Většina respondentů našeho průzkumu si neumí představit přechod na plně bezpapírovou kancelář. Sice jsou aktuálně spokojeni s aplikacemi, které používají pro řízení náboru a organizace školení zaměstnanců, ale 71 % respondentů průzkumu...
Praha 3. června 2020 (PROTEXT) - Většina respondentů našeho průzkumu si neumí představit přechod na plně bezpapírovou kancelář. Sice jsou aktuálně spokojeni s aplikacemi, které používají pro řízení náboru a organizace školení zaměstnanců, ale 71 % respondentů průzkumu přiznalo, že jim aktuálně nepomáhá žádné automatické workflow.
Mohli by mít manažeři v oblasti lidských nástrojů lepší nástroje? Jak by jejich práce mohla být snadnější a efektivnější? Nástroje, jako Teamio, sice pomáhají řídit a usnadnit proces náboru, ale co pak? Jak probíhají interní procesy výběrového řízení, komunikace s uchazeči, archivace dokumentů či školení nově přijatých zaměstnanců?
Personální oddělení zpracovávají velké množství různorodých informací, které jsou často vysoce důvěrné. Kolik času tráví odborníci v oblasti lidských zdrojů snahou najít a spravovat tyto informace, místo toho, aby se soustředili na řízení procesu najímání a školení zaměstnanců? Zdá se, že většina HR manažerů pracuje s natolik komplexními a regulovanými typy dokumentů a dat, že si neumí představit možnost přechodu na bezpapírovou kancelář.
M-Files řešení pro správu podnikových informací (EIM) zlepšuje a zjednodušuje způsob, jakým HR oddělení spolu s dalšími jednotkami společnosti spravují dokumenty a další informace a řídí firemní procesy. M-Files pomáhají být produktivnější, efektivnější a v souladu se všemi standardy. M-Files odstraňují informační chaos a poskytují rychlý a snadný přístup ke správnému obsahu z jakéhokoli zařízení, vždy pouze oprávněným osobám. Díky flexibilitě systému M-Files se redukují nároky na IT oddělení, protože je správa jednoduchá a změny snadné. Tisíce organizací po celém světě používají M-Files jako jednotnou platformu pro správu svého obsahu.
7 způsobů, jak můžete zlepšit práci v HR oddělení a lépe spravovat informace: 1. Spravujte všechny informace elektronicky 2. Chraňte své informace 3. Najděte a aktualizujte záznamy zaměstnanců okamžitě 4. Automatizujte manuální procesy 5. Přistupujte ke všemu z jednoho místa 6. Buďte nezávislí na platformě, užívejte své mobilní zařízení 7. Mějte okamžitý přehled o všech pohovorech
Více informací o M-Files najdete na www.e-dms.cz
V případě, že se chcete dozvědět více o tom, jak M-Files mohou zlepšit HR procesy, dohodněte si s námi bezplatnou online konzultaci.
Kontakt: Kristýna Dryáková Marketing Manager Digital Resources a.s. Poděbradská 520/24 190 00 Praha 9 e-mail: kristyna.dryakova@digres.cz
Reklama

Srdcetvor.cz - handmade

srdcetvor-handmade.png Nákupní galerie rukodělných výrobků, služeb a materiálů. Můžete si zde otevřít svůj obchod a začít prodávat nebo jen nakupovat.

Lavivasex.cz - erotické pomůcky

lavivasex.png Přehled erotických pomůcek od elegantních vibrátorů, hraček pro páry až po stimulační oleje, afrodiziaka a BDSM pomůcky.

Hledej-hosting.cz - webhosting, VPS hosting

hledej-hosting.png Přehled webhostingových, multihosting a VPS hosting programů s možností jejich pokročilého vyhledávání a porovnávání. Najděte si jednoduše vhodný hosting.