Společnost Dole zveřejňuje svůj příslib, který by měl přinést prosperitu lidem i planetě

Datum: 01.07.2020
Singapur 1.července 2020 (PROTEXT/BusinessWire) - Společnost Dole do roku 2025 zpřístupní udržitelnou výživu 1 miliardě lidí a přiblíží se naplnění svých cílů, kterými je dosažení nulových ztrát z ovoce a úplná eliminace plastových obalů na bázi ropy. Zároveň...
Singapur 1.července 2020 (PROTEXT/BusinessWire) - Společnost Dole do roku 2025 zpřístupní udržitelnou výživu 1 miliardě lidí a přiblíží se naplnění svých cílů, kterými je dosažení nulových ztrát z ovoce a úplná eliminace plastových obalů na bázi ropy. Zároveň chce firma do roku 2030 dostat na nulu emise uhlíku
Společnosti Dole Packaged Foods a Dole Asia Fresh, divize společnosti Dole Asia Holdings Pte. Ltd. dnes představily iniciativu „The Dole Promise,“ v rámci které chce zvýšit dostupnost udržitelné výživy, zmírnit plýtvání s potravinami, eliminovat emise uhlíku a používání plastových obalů a zvýšit hodnotu firmy pro podílníky společnosti, včetně zemědělců a akcionářů.
Tato tisková zpráva obsahuje multimedia. Kompletní zprávu si můžete prohlédnout zde: https://www.businesswire.com/news/home/20200630005347/en/
„Příslib společnosti Dole odráží poznání, že „standardní podnikání“ je ve světle prohlubující se potravinové krize a rostoucích očekávání budoucích generací nepřijatelné,“ řekl Pier Luigi Sigismondi, prezident spoelčnosti Dole Packaged Foods. „V důsledku světové pandemie COVID-19 se dalších 265 milionů lidí do konce letošního roku dostane na hranici hladovění, 1 což je oproti loňsku dvojnásobné číslo. Zároveň se musí řešit problém změny klimatu, plýtvání se zdroji a vyčerpávání přírodních zdrojů. Věříme, že je čas na změnu a chceme něco udělat tam, kde můžeme být nejefektivnější - přímo v našem podnikání.“
Příslib vychází z ideologie „Sampo Yoshi“, japonské filozofie 18. století, která chápe, že dobrý stav společnosti a obchodu jsou na sobě vzájemně závislé a zajišťuje, aby podnikání bylo přínosem pro prodávající, kupující i celou společnost.
„Koncepce trojí výhry „Sampo Yoshi“ je součástí japonské kultury již po staletí a nyní se stala jádrem iniciativy The Dole Promise, protože je na nás, abychom pomohli znovu nastolit rovnováhu ve světě tím, že zintenzivníme naše úsilí a budeme se soustředit na zdraví planety ve všem, co děláme,“ řekl Richard Toman, prezident asijské divize čerstvých potravin společnosti Dole. „Jde o příslib společnosti Dole podnikat jinak a spojit síly s těmi, kteří také chtějí vrátit dobro naší planetě.“ Tato filozofie tvoří rámec příslibu Dole Promise a zahrnuje:
Přínos pro lidi: • Přístup k udržitelné výživě pro miliardu lidí do roku 2025 • Přiblížení se k nulové hodnotě zpracovaného cukru ve všech produktech společnosti Dole do roku 2025
Přínos pro planetu: • Do roku 2025 se přiblížit ke snížení ztrát ovoce z farem společnosti Dole na trh na nulu • Do roku 2025 se přiblížit k nulovému využívání plastových obalů na bázi ropy • Do roku 2030 zcela eliminovat uhlíkové emise v provozech Dole
Přínos pro akcionáře: • Společnost Dole bude i do budoucna kladně působit na všechny zemědělce, komunity a lidi, kteří pro společnost Dole pracují, tím, že se jim bude snažit zajistit rovné příležitosti, platy, ze kterých mohou žít a stále zvyšovat úroveň bezpečnosti, výživy a životní úrovně. Společnost rovněž usiluje o prosazování lidských práv v rámci svých provozů a dodavatelských řetězců, a to vytvořením kultury transparentnosti a odpovědnosti. Společnost chce rovněž do roku 2025 zvýšit hodnotu firmy o 50 %.
Rostoucí problém potravinové nerovnoprávnosti, který existoval ještě před pandemií, nyní dosáhl kritických rozměrů a vyžaduje kolektivní úsilí. Závazek společnosti Dole zvýšit dostupnost udržitelné výživy bude hrát roli spolu s úsilím eliminovat plýtvání s potravinami. „Náš příslib se netýká jen zlepšování dnešního světa,“ řekl Sigismondi. „Máme odpovědnost vůči budoucím generacím, abychom se snažili vybudovat spravedlivější a udržitelnější budoucnost.“
Úvodní video „Dear Leaders of the World,“ dává slovo příslušníkům dnešní mladé generace, kteří mají obavy o svou budoucnost, pokud hned nedojde k nějaké změně.
„Příští generace mají právo se zeptat, proč jsme neřešili problémy, jako je změna klimatu, tak dlouho. Každá generace má vliv na ty, co přijdou. Z toho důvodu zvyšujeme naše úsilí v klíčových oblastech jako je snižování emisí uhlíku a odstranění plastových obalů z našeho dodavatelského řetězce. Naším slibem je, aby středobodem všeho, co děláme, bylo srdce planety a lidé,“ dodal Sigismondi.
Vyvážení hodnot napříč řetězci
Mnoho problémů v dostupnosti správné výživy a zmírnění plýtvání nelze řešit samostatně. Společnost Dole spolupracuje se společností Solidaridad, mezinárodní organizací občanské společnosti , která má více než 50 let zkušeností s vytvářením spravedlivých a udržitelných dodavatelských řetězců od výrobce po zákazníka na pěti světadílech. Vyvíjí moderní řešení pro zdravé a udržitelné potravinové systémy, které zajišťují, aby měli zemědělci a pracující dostatečný příjem, ze kterého mohou žít, ovlivňuje jejich osudy a umožňuje jim vyrábět v rovnováze s přírodou. Společnost Dole rovněž počítá s pomocí organizace Forum for the Future, která spolupracuje s firmami, vládami a občanskou společností na urychlení vývoje směrem k udržitelné budoucnosti, společností Future Food Institute , centrem informací o potravinách a moderním ekosystému zajišťování potravin a firmou Rocana s rizikovým kapitálem zaměřenou na čistou a funkční výživu. Během letošního roku společnost Dole otevře investiční fond Sunshine for AllTM , který by měl podporovat další strategické spolupráce a investice v těchto oblastech na celém světě. Fond s ročním objemem 2 miliony amerických dolarů bude spolupracovat s průkopníky, začínajícími perspektivními firmami a progresivními partnery, aby pomohl splnit příslib společnosti Dole v nejdůležitějších oblastech jako je výživa, zajištění kvalitních materiálů, poradenství a zavádění důležitých postupů, aby se podařilo vytčené cíle splnit. Kromě toho společnost Dole přinese tyto závazky přímo divých podniků prostřednictvím vzdělávacích programů, které budou zaměstnance učit a podporovat, aby žili podle příslibu „The Dole Promise.“ Všechny podrobnosti o iniciativě Dole Promise a investičním fondu Sunshine for All naleznete na stránkách sunshineforall.com a vizuální materiály k programu Dole Promise si můžete stáhnout zde.

O společnosti Dole Asia Holdings Pte. Ltd.

Dole Asia Holdings Pte. Ltd., je světová jednička a průkopník v oblasti výroby a prodeje vysoce kvalitního baleného ovoce a zdravých lehkých jídel. Společnost Dole Asia Holdings je rovněž jedním z největších asijských výrobců a prodejců vysoce kvalitního čerstvého ovoce a zeleniny. Další informace naleznete na stránkách dolesunshine.com nebo doleintlcsr.com. Příslib The Dole Promises se týká skupiny firem holdingu Dole Asia Holdings a vztahuje se na její produkty, které si můžete prohlédnout na adrese sunshineforall.com 1 https://www.mercycorps.org/blog/quick-facts-global-hunger#global-hunger Zdrojovou zprávu si můžete prohlédnout na stránkách businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20200630005347/en/ Kontakt KONTAKT PRO MÉDIA: Brittney Theriault Email : btheriault@golin.com Zdroj: Dole Packaged Foods Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy. (BW) PROTEXT
Reklama

Srdcetvor.cz - handmade

srdcetvor-handmade.png Nákupní galerie rukodělných výrobků, služeb a materiálů. Můžete si zde otevřít svůj obchod a začít prodávat nebo jen nakupovat.

Lavivasex.cz - erotické pomůcky

lavivasex.png Přehled erotických pomůcek od elegantních vibrátorů, hraček pro páry až po stimulační oleje, afrodiziaka a BDSM pomůcky.

Hledej-hosting.cz - webhosting, VPS hosting

hledej-hosting.png Přehled webhostingových, multihosting a VPS hosting programů s možností jejich pokročilého vyhledávání a porovnávání. Najděte si jednoduše vhodný hosting.