U Čechů bodují nezávislé podniky, stávají se vizitkou životního stylu

Datum: 15.10.2019
Praha 15. října 2019 (PROTEXT) - Podle průzkumu společnosti MAKRO je zřejmé, že si Češi oblíbili drobné podniky. Podnikání vnímají pozitivně i sami majitelé malých firem. Studie společnosti MAKRO potvrzuje, že Češi rádi nakupují u drobných podnikatelů: 41 % dotázaných...
Praha 15. října 2019 (PROTEXT) - Podle průzkumu společnosti MAKRO je zřejmé, že si Češi oblíbili drobné podniky. Podnikání vnímají pozitivně i sami majitelé malých firem. Studie společnosti MAKRO potvrzuje, že Češi rádi nakupují u drobných podnikatelů: 41 % dotázaných zákazníků prohlásilo, že malé podniky mají velký podíl na budování jejich vlastního životního stylu. Více než polovina respondentů (57 %) uvedla, že dávají přednost malým kadeřnictvím. Populární jsou také menší restaurace a kavárny (48 %) a květinářství (46 %). Pozitivně vnímají podnikání i sami majitelé podniků: téměř všichni (92 %) uvedli, že by znovu začali podnikat. Nicméně 44 % z nich mělo někdy strach z nejistého výdělku, 23 % dává spoustu energie do boje o zákazníky a 29 % považuje systém odvodu daní za přílišnou zátěž. Oblíbenost malých a středních podniků je u 37 % respondentů dána tím, že se daná firma chová udržitelně. Téměř polovina (45 %) uvedla, že důvodem je kvalita produktů a služeb. METRO je mezinárodní lídr, který se specializuje na velkoobchodní a maloobchodní prodej potravin. Společnost je zastoupená v 35 zemích a celosvětově zaměstnává 150 000 lidí. Ve finanční roce 2015/16 METRO dosáhlo prodejů ve výši 37 mld. EUR. Zaměřuje se na poskytování služeb odpovídajících specifickým potřebám velkoobchodních i maloobchodních zákazníků, a to na regionální i mezinárodní úrovni. Prostřednictvím svých obchodních značek METRO Cash & Carry, Real, služeb přímé distribuce a digitálních iniciativ METRO nastavuje standardy pro budoucnost: orientace na zákazníka, digitální řešení a udržitelné podnikání. Více informací naleznete na www.metroag.de. METRO/MAKRO Cash & Carry je zastoupeno ve 25 zemích, kde provozuje více než 750 samoobslužných velkoobchodů a zaměstnává 100.000 lidí. Pro více informací kontaktujte: Martina Suková FleishmanHillard e-mail: sukova@fleishman.com Romana Nýdrle Ředitelka korporátní komunikace MAKRO Cash & Carry e-mail: romana.nydrle@makro.cz www.makro.cz www.facebook.com/makro.cz www.twitter.com/makrocr ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.
Reklama

Srdcetvor.cz - handmade

srdcetvor-handmade.png Nákupní galerie rukodělných výrobků, služeb a materiálů. Můžete si zde otevřít svůj obchod a začít prodávat nebo jen nakupovat.

Lavivasex.cz - erotické pomůcky

lavivasex.png Přehled erotických pomůcek od elegantních vibrátorů, hraček pro páry až po stimulační oleje, afrodiziaka a BDSM pomůcky.

Hledej-hosting.cz - webhosting, VPS hosting

hledej-hosting.png Přehled webhostingových, multihosting a VPS hosting programů s možností jejich pokročilého vyhledávání a porovnávání. Najděte si jednoduše vhodný hosting.