AOL rozšiřuje platformu ONE by AOL o samoobslužný nákup TV reklamy

Datum: 05.04.2016
New York 5. dubna (PROTEXT/BusinessWire) - ONE by AOL: Samoobslužné nákupy na TV přinesou poskytovatelům reklamy větší transparentnost a kontrolu investic do tohoto segmentu Prvním partnerem pro uvedení na trh je agentura Omnicom Media Group Ještě před zahájením setkání...
New York 5. dubna (PROTEXT/BusinessWire) - ONE by AOL: Samoobslužné nákupy na TV přinesou poskytovatelům reklamy větší transparentnost a kontrolu investic do tohoto segmentu Prvním partnerem pro uvedení na trh je agentura Omnicom Media Group Ještě před zahájením setkání v rámci 2016 TV Upfronts, společnost AOL dnes zveřejnila spuštění samoobslužného nákupu TV reklamy. Chce umožnit pracovníkům v marketingu lepší přehled o divácky žádaných nákupních příležitostech, lepší plánování, nakupování a měření jejich investic do televizní reklamy. Tento samoobslužný modul rozšiřuje platformu ONE by AOL společnosti AOL, která představuje TV řízený modul spuštěný v roce 2014, a který je součástí otevřené jednotné platformy ONE by AOL (TM), představené v dubnu 2015. “Přinášíme našim partnerům, kteří nakupují a prodávají televizní reklamu, převratnou příležitost, která změní způsob, jakým jsou TV média oceňována, nakupována a prodávána,” řekl Dan Ackerman, viceprezident divize programatické televize společnosti AOL. “Tradičně byla televizní reklama nakupována v oddělených systémech se širším demografickým rozsahem, který k tomu, aby dosáhl hlubšího významu, postrádal nezbytné konkrétní zaměření. V současné době využíváme naplno možnosti patentovaných prediktivních nástrojů společnosti AOL a vkládáme vědomosti a analýzu přímo do rukou kupujících. Spolu s naší end-to-end platformou ONE by AOL, jsme nyní schopni nabídnout poskytovatelům reklamy komplexnější přístup ke kampaním v televizi a na mobilních a video platformách.” Samoobslužný modul pro nákup TV reklamy si můžete vyzkoušet již dnes, před zahájením setkání v rámci 2016 TV Upfronts, pro zákazníky a partnery z oblasti vysílání a kabelové televize. Tyto možnosti a novinky v oblasti samoobslužného plánování budou k dispozici již pro nákupy televizní reklamy ve třetím - podzimním - čtvrtletí. Samoobslužný nákup TV reklamy společnosti AOL nabízí obsáhlá data přímo od jednotlivých poskytovatelů reklamy, data o zákaznících a osvědčenou, patentovanou technologii měření sledovanosti TV. To vše pomáhá partnerům z oblasti celostátních i kabelových TV zlepšit mediální plánování. Poskytovatelé reklamy mohou realizovat své plány přímo prostřednictvím modulu a získat jasný náhled na kampaň díky komplexním parametrům zahrnujícím jak klasickou TV, tak mobilní a digitální televizi. Jako součást platformy ONE by AOL, nabízí samoobslužný nákup TV reklamy výkonný nástroj pro aktivní využívání dat a vyspělejší technologie pro lepší efektivitu TV reklamy a návratnost investic. Mezi tyto přednosti patří: • Transparentnost a kontrola: Poskytovatelé reklamy, kteří nakupují televizní reklamu prostřednictvím samoobslužného modulu AOL, si mohou zvolit cílové skupiny, stanovit klíčové ukazatele výkonnosti, nastavit parametry kampaně a pak plánovat, nakupovat a měřit úspěch kampaně díky kompletním datům a jasným a transparentním cenám. • Automatizace: Automatická výměna dat, kterou modul umožňuje, tak ruší časová omezení při plánování a nákupu kampaní, čímž zkracuje dobu jejich uvedení na trh a zvyšuje efektivitu průběhu práce. • Obsáhlá data: Samoobslužný nákup TV kampaní nabízí patentované prediktivní nástroje pro vyhledávání cílových skupin a pokročilé nástroje třetích stran pro vyhledávání cílových TV segmentů. • Prémiový reklamní prostor: Díky partnerství s provozovateli vysílání na národních a kabelových sítích, bude prémiový reklamní prostor k dispozici pro samoobslužné programové plánování a nákupy ve třetím čtvrtletí, při spuštění nového podzimního programového schématu. • Komplexní měření: Součást řešení ONE by AOL je TV modul a aplikace Converto, která umožňuje nejen získání kompletního záznamu reklamní kampaně, ale poskytuje také analytické informace o reklamě, návštěvnosti internetových stránek na mobilních zařízeních, tabletech a stolních počítačích, telefonickou odezvu a další parametry TV, mobilních a video kampaní. Společnost Omnicom Media Group je exkluzivním partnerem samoobslužného TV modulu ONE by AOL a zahájí testování nové platformy ve spolupráci se svými klienty z řad předních světových značek. “To umožní našim klientům, aby si začali uvědomovat přednosti rozšířeného cílení televizní reklamy,” řekl John Swift, generální ředitel divize investic v Severní Americe skupiny Omnicom Media Group. “Jde o významný první krok na naší cestě k přesnému cílení televizní reklamy až na úroveň jednotlivých domácností.” Tento model TV nakupování umožňující bezdrátové i běžné spojení, vyzkoušela společnost AOL v Austrálii, kde v červnu loňského roku spustila privátní tržiště televizní reklamy. Šlo o významný mezník v oblasti globálního mediálního průmyslu. Toto oznámení představuje rozšíření této iniciativy na širší trh s televizní reklamou do celého světa a umožňuje poskytovatelům reklamy z USA využívat data a automatizaci pro lepší správu reklamy, vysílacích časů a programových kanálů. O společnosti AOL Společnost AOL je mediální technologická společnost, která usiluje o propojení zákazníků a tvůrců obsahu prostřednictvím otevřených obchodních platforem. AOL využívá data k narušení produkce obsahu, distribuce a monetizace. Společnost propojuje vydavatele s poskytovateli reklamy prostřednictvím své globální programové platformy, nabízí reklamní prostory u obsahu předních firem a médií, jako jsou Microsoft TechCrunch, The Huffington Post a MAKERS, které oslovují měsíčně více než 500 milionů zákazníků na celém světě. Jen v rámci své mobilní reklamní sítě má společnost AOL zhruba 800 milionů uživatelů. AOL je dceřiná společnost firmy Verizon, která tvoří budoucnost digitálního obsahu. Originál zprávy si můžete přečíst na webové stránce businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20160404005873/en/ Kontakty AOL Christina MacDonald Tel : 617-301-4181 Email : christina.macdonald@teamaol.com Zdroj: AOL Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy. (BW)
Reklama

Srdcetvor.cz - handmade

srdcetvor-handmade.png Nákupní galerie rukodělných výrobků, služeb a materiálů. Můžete si zde otevřít svůj obchod a začít prodávat nebo jen nakupovat.

Lavivasex.cz - erotické pomůcky

lavivasex.png Přehled erotických pomůcek od elegantních vibrátorů, hraček pro páry až po stimulační oleje, afrodiziaka a BDSM pomůcky.

Hledej-hosting.cz - webhosting, VPS hosting

hledej-hosting.png Přehled webhostingových, multihosting a VPS hosting programů s možností jejich pokročilého vyhledávání a porovnávání. Najděte si jednoduše vhodný hosting.