Jak se na letním rande definitivně neznemožnit

Datum: 11.07.2015
Praha 11. července (PROTEXT) - Když jsme se před rokem vraceli s mužem z dovolené, zaslechla jsem, jak si v nudně vleklé frontě na letišti jiný pár krátí dlouhou chvíli pozorováním spoluposunujících se. Hádali, kdo se čím živí. Bylo to tak zábavné, že jsem se od jejich tipování...
Praha 11. července (PROTEXT) - Když jsme se před rokem vraceli s mužem z dovolené, zaslechla jsem, jak si v nudně vleklé frontě na letišti jiný pár krátí dlouhou chvíli pozorováním spoluposunujících se. Hádali, kdo se čím živí. Bylo to tak zábavné, že jsem se od jejich tipování nedokázala odtrhnout a cesta k odbavení začala příjemně plynout. Pak došlo na nás. Zcela bez váhání označili mého partnera jako majitele autobazaru. Nic proti milovníkům ojetých vozů nemáme, ale vzhledem k tomu, že můj muž se už několik let vcelku úspěšně živí jako architekt a cítí se jím být tělem i duší, dostali jsme oba záchvat smíchu. Čím to, že nás ostatní vidí jinak, než se vidíme my sami? Jde o oblečení, gesta, vzhled, naše chování? Copak nás naše práce, životní styl, prostředí ve kterém se pohybujeme, neformuje? A co v okamžiku, kdy se chceme s někým seznámit, umíme dopředu odhadnout, jak na svůj protějšek budeme působit? Existuje recept, jak nemást tělem? Říká se, že v přirozenosti je síla. Vystupujeme vždy sami za sebe a to by mělo fungovat. Jenže občas se stane, obzvlášť když nám na někom záleží, že se přirozenost, se z našeho chování vytratí a my působíme lehce přitrouble, stydlivě, trapně, zmateně, zkrátka nepřirozeně. V kombinaci s ne zcela dokonalým outfitem pak můžeme ztratit body docela. Uvědomit si, že vnímáme a jsme vnímání pěti základními smysly, doporučuje Veronika Vinterová, majitelka seznamovací agentury, jejíž doménou je osobní kontakt s klienty a doporučování partnerů tzv. na míru. "Tím, jaký na sebe dva lidé udělají dojem při prvním setkání, se zabýváme dnes a denně. Nezafunguje-li cosi uvnitř hned napoprvé, druhou šanci už obvykle nedostanete. Našich pět letních doporučení 'jak se neznemožnit' berou klienti často s humorem, ale i tak se mají při prvním rande na pozoru," říká s úsměvem Vinterová a dodává "Spojte všechny smysly ve vaší mysli!" 1. Zrak Je to klišé, ale "šaty prostě dělaj člověka" i když říkáme, že jde především o duši. Ta se však na první schůzce příliš často neukazuje a skryta pohledům vašeho protějšku pozoruje, jak se v jeho očích rýsuje váš obraz. To co je naopak vidět skvěle, pánové, jsou ponožky v sandálech, pupek lehce vyvalující se z pod trička, zašedlý límec u košile... a dámy? Je řehole to holení, ale nic nedokáže chlapa odradit rychleji, než chlupaté nožky, neupravené nehty na nohou či rukou nebo sešlapané, i když k smrti pohodlné, botky. 2. Čich Je léto, slunce krásně hřeje, ale ráno to tak docela nevypadlo. Oblékli jste se nevhodně? Trochu jste cestou do práce popoběhli? Nějaká nepříjemná schůzka? Pár lehkých komplikací a problém je na světě. Jste cítit! Přelít zapáchající problém kýblem voňavky nestačilo ani v baroku a nestačí ani teď. Malý deodorant zapadlý na dně kabelky či hozený v autě v přihrádce by měl vše hravě vyřešit. Tak si ho tam nezapomeňte zítra ráno šoupnout. 3. Hmat Podání ruky je v našich krajích zavedeno jako pozdrav spojený s projevem úcty, respektu a slušnosti. I přesto, že pojem leklá ryba známe opravdu všichni, vkládáme ji do rukou našich protějšků dál a dál. Užijte si ten první okamžik setkání. Nikam nespěchejte, pevně a jistě stiskněte ruku té krásné dámě, co proti vám stojí, pohlédněte zpříma do očí muži, co mu to dnes kvůli vám tak sluší... Vychutnejte si váš první společný dotek do posledního detailu. 4. Chuť Další velkou zradou, kterou si během dne nemusíme vůbec uvědomit, je pár pochutin, které otráví naše společníky snadno a rychle během několika vteřin. Přestože žijeme zdravě a k smrti nám chutnají ryby, věřme, že vypustíme-li při prvních slovech jejich pozůstatek směrem k čichovým buňkám našich partnerů, přestaneme jim chutnat okamžitě. Poznáte to velmi snadno a rychle. Prudkému odtažení a opuštění vaší personální zóny se ubrání jen málokdo. Jenže to už obvykle bývá pozdě. Proto přihoďte k deodorantu pár žvýkaček či bonbonů a můžete se vašimi milovanými zrajícími sýry nacpat před schůzkou klidně k prasknutí. 5. Sluch Náš mozek reaguje na nervozitu různými způsoby. Často nás přepadne stísněný pocit z toho, že bude u stolu v restauraci, na lavičce v parku nebo při procházce v ZOO trapné ticho. A tak mluvíme a mluvíme a mluvíme, až už vlastně vůbec nevíme o čem, nejen my, ale ani naši posluchači. Zkuste vyslechnout to příjemné ticho, které nastane, když usrkáváte z cappuccina nebo když polykáte fantastické ledové kousky jahod ve vaší zmrzlině. Nechte promluvit i jeho, protože tak se máte šanci dozvědět něco navíc. Přestaňte ji ohromovat svými znalostmi o raketových motorech, třeba má taky nějakého koníčka, o kterém by vám ráda řekla. Naslouchejte nejen ušima. Užijte si své letní rande všemi smysly a to stejné dopřejte i vašim protějškům. Ať už jste majitelé autobazarů, seznamovacích agentur nebo architekti... text: Monika Čermínová, foto: Michal Čermín agentura Náhoda Informace pro média: Seznamovací a rozvojová agentura Náhoda vstoupila na trh v roce 2011 s jasnou myšlenkou. Je přesvědčena, že nalezení životního partnera nelze ani v dnešní době omezit na neosobní elektronické služby. Svým klientům poskytuje mimořádný servis osobních konzultací, které vedou k ujasnění jejich představ o budoucím vztahu. Nabízí odborné služby spojené s rozvojem osobnosti klienta z oblasti psychologie, koučování, fyzioterapie či změny image. Navíc se zaměřuje na individuální vyhledávání partnera z vlastní databáze či mimo ni a to vše se zárukou vysoké profesionality a absolutní diskrétnosti. Může pomoci i při následném vedení křehkého vztahu formou partnerského a manželského poradenství. Cílem Náhody je, aby každý klient odhalil své skutečné já, dobře se cítil a vyšel spolu s ní vstříc svému životnímu partnerovi. http://nahoda.com/stranka-nove-clanky-331 Podmínky použití tiskových zpráv: Máte-li zájem použit tiskovou zprávu či obrázky seznamky Náhoda, informujte nás na mail: info@nahoda.com. Podmínkou použití tiskových zpráv je uvedení odkazu na zdroj ve tvaru "www.nahoda.com" přímo v textu nebo pod textem článku. Fotografie můžete využít pouze pro účely publikování v mediích, podmínkou je uvedení zdroje: www.nahoda.com u každé použité fotografie. Za stejných podmínek můžete také použít texty článků publikovaných zde. http://www.nahoda.com/stranka-tiskove-zpravy-seznamovani-113 Kontakt: e-mail: katu@nahoda.com ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.
Reklama

Srdcetvor.cz - handmade

srdcetvor-handmade.png Nákupní galerie rukodělných výrobků, služeb a materiálů. Můžete si zde otevřít svůj obchod a začít prodávat nebo jen nakupovat.

Lavivasex.cz - erotické pomůcky

lavivasex.png Přehled erotických pomůcek od elegantních vibrátorů, hraček pro páry až po stimulační oleje, afrodiziaka a BDSM pomůcky.

Hledej-hosting.cz - webhosting, VPS hosting

hledej-hosting.png Přehled webhostingových, multihosting a VPS hosting programů s možností jejich pokročilého vyhledávání a porovnávání. Najděte si jednoduše vhodný hosting.