Světová premiéra: Společnost Bauknecht uvádí show na přehlídkovém molu a diskuzi odborníků "Fashion Meets Food"

Datum: 22.04.2015
Comerio (Itálie) 22. dubna (PROTEXT/PRNewswire) - Společnost Bauknecht 21. dubna v Mnichově realizovala světovou premiéru svých nových spotřebičů pro praní a sušení prádla a chlazení potravin v dosud neznámém provedení. Mezinárodní akce zaměřená na životní styl zahrnovala...
Comerio (Itálie) 22. dubna (PROTEXT/PRNewswire) - Společnost Bauknecht 21. dubna v Mnichově realizovala světovou premiéru svých nových spotřebičů pro praní a sušení prádla a chlazení potravin v dosud neznámém provedení. Mezinárodní akce zaměřená na životní styl zahrnovala exkluzivní show na přehlídkovém molu a panelovou diskuzi uznávaných odborníků. Návrhářka Sonja Kieferová a známý podnikatel v oblasti cateringu KP Kofler diskutovali o nejnovějších trendech v módě a stravování s ředitelem společnosti Bauknecht Vladimirem Cherevkovem. Brzy bude jasné, že móda, catering a sektor domácích spotřebičů mají hodně společného. Jde o reakci na stoupající poptávku zákazníků po špičkové kvalitě, silné povědomí o módních trendech a průkopnických inovacích. "Bauknecht identifikuje potřeby zákazníků a přímo je začleňuje do procesu navrhování výrobků," řekl Vladimir Cherevko, ředitel marketingu značky a průzkumu trhu společnosti Whirlpool. Akce „Fashion meets Food“ („Setkání módy s jídlem“) propaguje tuto výměnu informací a znovu utvrzuje průkopnickou roli společnosti Bauknecht." Osmdesát pozvaných novinářů ze zahraničí zaujala "přehlídka funkcí na molu". Sonja Kieferová předvedla vybrané položky ze své kolekce, přičemž modely vyslala na přehlídkové molo s doplňky, které symbolizovaly funkce nejnovějších spotřebičů z řady PremiumCare a Ultimate NoFros. Například model zavěšený nad publikem ve spršce mýdlových bublin ztělesňoval technologii "SoftMove", která zajišťuje optimální péči o barevné prádlo, vlákna a stav oděvů. Po oficiálním programu vyzdvihl produktový manažer společnosti Bauknecht v přímé diskuzi klíčové prvky oceněné řady spotřebičů pro péči o prádlo PremiumCare design a chladniček kombinovaných s mrazákem značky Ultimate NoFrost. Všechny tři nové spotřebiče usnadní uživatelům každodenní život prostřednictvím moderních technologií, šetří peníze a díky větší efektivitě chrání životní prostředí. Akce "Fashion meets Food" otevřela novou dimenzi prezentace produktů. Domácí spotřebiče se v roce 2015 staly prostředkem vyjádření životního stylu a Bauknecht stojí v čele tohoto vývoje. Další informace: http://www.emediarelease.de/bauknecht_fashionmeetsfood.html Křížový odkaz: Fotografie naleznete na stránkách Evropské tiskové agentury epa (http://www.epa.eu) a http://www.presseportal.de/pm/116753/ Kontakt: Bettina Klinken Bauknecht Europe Tel : +390332759392 Email : bettina_klinken@whirlpool.com Zdroj: Bauknecht Europe
Reklama

Srdcetvor.cz - handmade

srdcetvor-handmade.png Nákupní galerie rukodělných výrobků, služeb a materiálů. Můžete si zde otevřít svůj obchod a začít prodávat nebo jen nakupovat.

Lavivasex.cz - erotické pomůcky

lavivasex.png Přehled erotických pomůcek od elegantních vibrátorů, hraček pro páry až po stimulační oleje, afrodiziaka a BDSM pomůcky.

Hledej-hosting.cz - webhosting, VPS hosting

hledej-hosting.png Přehled webhostingových, multihosting a VPS hosting programů s možností jejich pokročilého vyhledávání a porovnávání. Najděte si jednoduše vhodný hosting.