KOFILA ODSTARTOVALA AKČNÍ APLIKACI „ČMAJZNI TURBAN“
Datum: 13.05.2014
Praha 13. května (PROTEXT) - Čokoládovo - kávová tyčinka KOFILA spustila od začátku května 2014 napínavou hru pro mobilní telefony. Hlavním charakterem je TURBAN známé postavičky z obalu tyčinky KOFILA. Aplikace jménem „ČMAJZNI TURBAN“ propojuje virtuální princip hry s realitou....
Praha 13. května (PROTEXT) - Čokoládovo - kávová tyčinka KOFILA spustila od začátku května 2014 napínavou hru pro mobilní telefony. Hlavním charakterem je TURBAN známé postavičky z obalu tyčinky KOFILA. Aplikace jménem „ČMAJZNI TURBAN“ propojuje virtuální princip hry s realitou. Jejím cílem je čmajznutí TURBANU, kterému však předchází jeho napínavé hledání a lovení. Tato zábavná hra pro mobilní telefony byla poprvé představena 30. dubna 2014 na Majálesu v Praze a 7. května 2014 na Majálesu v Brně. Součástí celé kampaně je i soutěž o hodnotné ceny.
Dynamická hra „ČMAJZNI TURBAN“ je postavená na principu propojení aplikace v mobilních telefonech s pohybem hráčů a virtuálních TURBANŮ. Cílem je čmajznout TURBAN ostatním hráčům
a co nejdéle ho uchránit před čmajznutím dalšími hráči. „Aktuální poloha TURBANŮ se zobrazuje na mapě pomocí GPS navigace. Hráči si tak musí dávat bacha, aby se k nim nikdo nepřiblížil a TURBAN nečmajznul… anebo mohou použít tyčinku KOFILA k jeho ochraně,“ vysvětluje brand manažerka tyčinky KOFILA Lenka Trejbalová.
Kromě zábavy, nabízí hra i možnost soutěžit o hodnotné ceny a to sbíráním bodů několika způsoby. Jedním z nich je například čmajznout TURBAN co nejvíce hráčům, mít ho co nejdéle nebo ho odvézt na nejvzdálenější místo. Navíc budou oceněni i majitelé TURBANŮ na náhodně vybraném místě nebo v předem určeném čase.
Díky propojení aplikace s Facebookem mohou ostatní hráči sledovat, kdo je právě majitelem kofilového TURBANU. Získávají tak možnost čmajznout TURBAN i svým přátelům, kteří se ho určitě nebudou chtít lehce vzdát.
Aplikaci, kterou vyvinula agentura PRIA, byla poprvé představena na pražském Majálesu 30. dubna 2014 a ve středu 7. května 20014 zavítala i na Majáles do Brna. V následujících dnech je možné čmajznout TURBAN na nejrůznějších místech České republiky nebo na některém z letních festivalů. Jejich výčet je vyvěšený na Facebooku http://www.facebook.com/kofilaczsk.
O společnosti Nestlé
Nestlé, mezinárodní potravinářská společnost s ústředím ve Švýcarsku, vstoupila do české potravinářské výroby jako strategický investor počátkem 90. let 20. století. V České republice Nestlé vyrábí v závodech ZORA Olomouc a SFINX Holešov čokoládové a nečokoládové cukrovinky pod značkami jako ORION, MODRÉ Z NEBE, STUDENTSKÁ PEČEŤ, KOFILA, DELI, MARGOT, BON PARI, JOJO, LENTILKY. Nestlé uvádí na český trh i značkové potraviny pod mezinárodním značkami - tyčinky KIT KAT, rozpustnou kávu NESCAFÉ, kulinářské výrobky MAGGI, kojeneckou, dětskou i klinickou výživu NESTLÉ, potravu pro domácí zvířata PURINA, FRISKIES a DARLING a prémiové zmrzliny MÖVENPICK OF SWITZERLAND. Snídaňové cereálie NESTLÉ jako FITNESS nebo NESQUIK uvádí na trh společnost Cereal Partners Czech Republic, společný podnik Nestlé a General Mills.
Pro více informací kontaktujte: PRIA SYSTEM, Tadeáš Novák, MA, novak@pria.cz
Seznam výher a aplikaci ke stažení naleznete na: www.cmajzniturban.cz, https://www.facebook.com/kofilaczsk
Reklama
Srdcetvor.cz - handmade
Nákupní galerie rukodělných výrobků, služeb a materiálů. Můžete si zde otevřít svůj obchod a začít prodávat nebo jen nakupovat.
Lavivasex.cz - erotické pomůcky
Přehled erotických pomůcek od elegantních vibrátorů, hraček pro páry až po stimulační oleje, afrodiziaka a BDSM pomůcky.
Hledej-hosting.cz - webhosting, VPS hosting
Přehled webhostingových, multihosting a VPS hosting programů s možností jejich pokročilého vyhledávání a porovnávání. Najděte si jednoduše vhodný hosting.