Neuromarketingové "měření emocí" vyvolaných reklamou je novou službou eMerite

Datum: 21.11.2013
Praha 21. listopadu (PROTEXT) - Vyhodnocování skrytých psychofyziologických reakcí člověka, které se mění v závislosti na prožívaných emocích, začala poskytovat analytická společnost eMerite. "Měření emocí" umožňuje mj. sestavit reklamní sdělení tak, aby jeho...
Praha 21. listopadu (PROTEXT) - Vyhodnocování skrytých psychofyziologických reakcí člověka, které se mění v závislosti na prožívaných emocích, začala poskytovat analytická společnost eMerite. "Měření emocí" umožňuje mj. sestavit reklamní sdělení tak, aby jeho obsah a forma odpovídala nevědomým preferencím zákazníků, které nedokážou sdělit nebo nechtějí přiznat v klasických dotazníkových výzkumech. Nová služba eMerite NEURO zkoumá, jakou míru pozornosti, emoční vztah (pozitivní či negativní) a míru zapamatování vyvolávají v zákaznících nejrůznější marketingové podněty. Předmětem výzkumů bývá vhodnost motivů (fotografií, barev, tvarů) použitých v tištěné inzerci, na POP/POS materiálech nebo v internetových kampaních, dále velikost, styl a umístění textů na billboardech, sympatičnost osob vystupujících v televizních spotech, atraktivita product placementu nebo libozvučnost a úroveň hlasitosti podkresových melodií v rozhlase. Unikátně lze zkoumat i reakce na vjemy čichové (např. parfemaci prodejen přizpůsobenou specifickým cílovým skupinám) a dokonce vjemy chuťové. Medicínskými přístroji jsou u respondentů výzkumů sledovány změny mozkové aktivity (EEG), srdeční aktivity (HRV, BVP), svalového napětí (EMG), dýchání, teploty, vodivosti pokožky (GSR) a pohybu očí (EYE TRACKING) vyvolané vnímáním reklamy - v reálném čase, desítky údajů za sekundu. "Náš způsob měření je zcela neinvazivní, srovnatelný s domácím měřením krevního tlaku," rozptyluje obavy Martin Petrášek, ředitel společnosti eMerite. Naměřené ukazatele pomocí speciálního analytického softwaru vyhodnocuje a interpretuje odborný tým eMerite NEURO. Jeho členové - specialista marketingové komunikace, klinický psycholog a sociolog - se zabývají neuromarketingem od roku 2008, včetně spolupráce se zahraničními odbornými centry v Německu nebo v Číně. "Měření emocí přináší spoustu cenných poznatků nad rámec klasických dotazníkových šetření, v nichž lidé nemusí umět nebo nechtějí vyjádřit svoje pocity," upozorňuje Petrášek. "Například jsme schopni klientovi ušetřit peníze za nákup mediálního prostoru tím, že z testu hloubky paměťových stop odvodíme optimální počet opakování jeho reklamy," doplňuje. Společnost eMerite vyhodnocuje spotřebitelské chování zákazníků elektronickými měřicími technologiemi od roku 2003. Navrhuje efektivní strukturu a obsah webových stránek podle naměřených preferencí jejich návštěvníků, v roce 2010 byla prvním českým poskytovatelem monitoringu hodnocení firem v internetových diskusích, a v listopadu 2013 zahájila "měření emocí" vyvolaných marketingovými podněty. Mezi klienty eMerite patří AAA AUTO, Danone, Komerční banka, Mountfield, Tesco Stores, Vodafone. Kontakt: eMerite, s.r.o., člen skupiny FG Forrest Pernerova 635/57, 186 00 Praha 8 - Karlín Tel.: +420 225 377 892 E-mail: info@emerite.cz http://www.eMerite.cz http://twitter.com/emerite
Reklama

Srdcetvor.cz - handmade

srdcetvor-handmade.png Nákupní galerie rukodělných výrobků, služeb a materiálů. Můžete si zde otevřít svůj obchod a začít prodávat nebo jen nakupovat.

Lavivasex.cz - erotické pomůcky

lavivasex.png Přehled erotických pomůcek od elegantních vibrátorů, hraček pro páry až po stimulační oleje, afrodiziaka a BDSM pomůcky.

Hledej-hosting.cz - webhosting, VPS hosting

hledej-hosting.png Přehled webhostingových, multihosting a VPS hosting programů s možností jejich pokročilého vyhledávání a porovnávání. Najděte si jednoduše vhodný hosting.