Kampaň k chystaným koncertům Leoše Mareše

Datum: 13.11.2019
Praha 13. listopadu 2019 (PROTEXT) - Komunikační agentura Mediasharks představuje novou kampaň k chystaným dvěma koncertům Leoše Mareše, s názvem Koncerty 360, které se uskuteční v dnech 25 - 26. 5. 2020 v O2 Aréně. Leoš Mareš je známý jako profesionál, který k showbyznysu...
Praha 13. listopadu 2019 (PROTEXT) - Komunikační agentura Mediasharks představuje novou kampaň k chystaným dvěma koncertům Leoše Mareše, s názvem Koncerty 360, které se uskuteční v dnech 25 - 26. 5. 2020 v O2 Aréně. Leoš Mareš je známý jako profesionál, který k showbyznysu přistupuje zodpovědně a proto se již po čtvrté spojil s agenturou Mediasharks, která spolupracovala i na jeho předchozích koncertech. Agentura, v čele s Davidem Martínkem má na starost celou kreativu kampaně a její prezentaci, která začala 11. 11. 2019. Vizuál a jeho statické i animované mutace které agentura vytvořila, budou využity v printu, outdooru, online médiích, samozřejmě na sociálních sítích, ale také v kinech Cinestar. O radio spoty se postará mediální partner koncertů, Evropa 2. "Vizuál, který jsme vytvořili, odkazuje na jedinečnou show, při které bude hlavní stage uprostřed arény a Leoš tak bude ke všem lidem blíž. Koncert nabídne i nový rozměr zvuku a vizuální show. Bude to opravdu 360 stupňový zážitek," vysvětluje David Martínek. "Rád pracuji s osvědčeným týmem profesionálů. Při prvním koncertě jsme vytvořili tuto substanci. Fungovala perfektně a osvědčila se i podruhé a potřetí," vyjadřuje se ke spolupráci Leoš Mareš a dodává, "David a Mediasharks jsou tedy pro mě jasnou volbou při jakékoliv další spolupráci na tvorbě designu a grafické komunikace. Spolupracujeme i na jiných projektech." "Leoš je náročný klient, ve smyslu dokonalosti - má rád vše promyšlené a do detailu propracované. V naší práci se snažíme o něco podobného, proto tedy nejspíš nacházíme shodu,“ shrnuje spolupráci David Martínek, kreativní ředitel agentury Mediasharks. Reklamní agentura: Mediasharks, supervize David Martínek Mediální agentura: Mediabuyers Art director: Jan Výbora, Animace: Jan Krečmar Foto: Benedikt Renč, Styting: Filip Vaněk, Monika Marešová Hairstyle: Marty Tyl Více informaci na www.leoskoncert.cz prodej vstupenek Ticketportal, Ticketmaster Komunikační agentura Mediasharks s.r.o. byla založena v roce 2016 Davidem Martínkem a Matoušem Peschkem. Do té doby David Martínek během 10 let realizoval a odřídil desítky kampaní a stovky grafických komunikací pro agentury Filip media, Leo Burnett, Magic seven s klienty jako jsou Telefonica, Interspar,Oorea hotels, Aquaplace, 1188, SIKO KOUPELNY, EVROPA REALITY, Central group, Johan malle a další. Agentura Mediasharks se zabývá tvorbou strategie a realizace sofistikovaných reklamních kampaní, korporátních identit včetně kreativy a správou sociálních sítí. Mezi stěžejní klienty agentury Mediasharks nyní patří Falcon, Cinestar, Stopka, Mandarin Oriental a v neposlední řadě také Leoš Mareš.
Reklama

Srdcetvor.cz - handmade

srdcetvor-handmade.png Nákupní galerie rukodělných výrobků, služeb a materiálů. Můžete si zde otevřít svůj obchod a začít prodávat nebo jen nakupovat.

Lavivasex.cz - erotické pomůcky

lavivasex.png Přehled erotických pomůcek od elegantních vibrátorů, hraček pro páry až po stimulační oleje, afrodiziaka a BDSM pomůcky.

Hledej-hosting.cz - webhosting, VPS hosting

hledej-hosting.png Přehled webhostingových, multihosting a VPS hosting programů s možností jejich pokročilého vyhledávání a porovnávání. Najděte si jednoduše vhodný hosting.