Oral-B® představuje na veletrhu Mobile World Congress 2015 novou technologickou aplikaci

Datum: 02.03.2015
Cincinnati (USA) 2. března (PROTEXT/PRNewswire) - Revoluční zubní kartáček Oral-B s podporou Bluetooth a s aplikací, která pomáhá měnit špatné návyky v oblasti péče o chrup Oral-B, světová jednička v oblasti péče o dutinu ústní, představí na veletrhu GSMA Mobile World...
Cincinnati (USA) 2. března (PROTEXT/PRNewswire) - Revoluční zubní kartáček Oral-B s podporou Bluetooth a s aplikací, která pomáhá měnit špatné návyky v oblasti péče o chrup Oral-B, světová jednička v oblasti péče o dutinu ústní, představí na veletrhu GSMA Mobile World Congress 2015 ve španělské Barceloně, svou vylepšenou aplikaci, která díky propojení se špičkovými zubními kartáčky firmy Oral-B umožňuje uživatelům vytvořit si jednoduše správné návyky pro čištění zubů pod odborným dohledem. Oral-B neustále inovuje a přizpůsobuje svou aplikaci Oral-B App potřebám zákazníků. Tato aplikace již dnes mění špatné návyky uživatelů při čištění zubů díky propojení s elektrickým zubním kartáčkem s podporou technologie Bluetooth a také díky osobním programům péče o chrup (Dental Care Journeys) a odbornému dohledu. Navíc Oral-B představila nové API rozhraní aplikace Oral-B App a novou sadu software pro vývojáře (SDK), které budou k dispozici od října 2015 a které uživatelům nabídnou další online služby pro péči o ústní dutinu díky nově vytvořeným aplikacím od třetích stran. Od představení produktové řady SmartSeries a aplikace Oral-B App na loňském veletrhu Mobile World Congress, ukazují počáteční statistiky na to, že v řadě oblastí došlo u uživatelů o zlepšení péče o chrup. Data z aplikace ukazují, že uživatelé elektrických zubních kartáčků Oral-B si nyní čistí zuby průměrně po dobu 2:24 minut. To je o 60 sekund déle, než je průměrná doba čištění zubů u lidí užívajících manuální zubní kartáčky [1]. Navíc více než polovina uživatelů používá kromě vlastního čištění také čištění mezizubních prostor, výplach dutiny ústní či čištění jazyka. Na základě spojení těchto statistik a zpětné vazby od uživatelů tak společnost Oral-B usuzuje, že uživatelé si čistí zuby déle, menší silou a také více dodržují doporučení odborníků na péči o chrup. Statistiky péče o chrup z elektrického zubního kartáčku řady Oral-B SmartSeries a z používání aplikace [2] • Celkem 83% čištění zubů trvá přes 2 minuty, přičemž celková průměrná doba trvání jednoho čištění zubů je 2:24 minut. • Od svého spuštění má aplikace Oral-B téměř 300 tisíc stažení, přičemž z nich 87% představuje aktivní uživatele (dle údajů za prosinec 2014). • Přibližně u 60% čištění zubů uživatelé využívají také připomenutí z aplikace a čistí si mezizubní prostory dentální nití, provádí výplach úst a čištění jazyka. Díky tomu tak získávají lepší návyky v oblasti péče o chrup. • Elektrické zubní kartáčky řady Oral-B SmartSeries s aplikací Oral-B pomáhají uživatelům k lepšímu čištění zubů ve všech zubních kvadrantech a částech úst. "Zpětná vazba od našich zákazníků a data z naší aplikace nám umožňují stále zlepšovat a udržovat správné postupy čištění zubů a tato data používáme jako zdroj inspirace a také jako závazek i nadále investovat a inovovat v této oblasti," řekl Stephen Squire, globální ředitel firmy P&G pro značky. "Ve spolupráci s odborníky na péči o chrup a se spotřebiteli tak značka Oral-B vytvořila novou generaci produktů pro čištění zubů, která využívá osobních cílů jednotlivých uživatelů, včetně jejich jedinečných potřeb a zábavnou formou tak umožňuje našim uživatelům zajistit si tu nejlepší možnou péči o chrup mimo zubařské křeslo." Po roce spolupráce se zákazníky a odborníky na péči o chrup se firma Oral-B rozhodla aplikaci vylepšit a nabídnout zákazníkům ještě lepší personalizované služby. Uživatelé elektrických zubních kartáčků Oral-B si nyní mohou vybrat různé způsoby plnění svých cílů v oblasti péče o chrup a prostřednictvím aplikace získávat konkrétní doporučení a zpětnou vazbu. Smyslem těchto zlepšení je zajištění toho, aby uživatelé důsledněji dodržovali doporučení svých dentálních hygienistů mezi jednotlivými návštěvami ordinace prostřednictvím naší aplikace. Osobní programy péče o chrup: • Každý osobní program péče o chrup (Dental Care Journey) je na míru šitý konkrétnímu uživateli a umožňuje mu dosáhnout stanovených cílů, ať se již jedná o bělejší zuby pro nadcházející svatbu nebo o svěží dech pro milovníky jídla. • Osobní programy podněcují aktivitu uživatelů a umožňují jim vytvořit si během předem nastavené doby správné návyky pro čištění zubů. Navíc nabízí také doporučení na související produkty, které jsou pro splnění stanovených cílů pro daného uživatele nejvhodnější. • Uživatelé si mohou zvolit z pěti osobních programů péče o chrup: Svěží dech (Fresh Breath), Boj proti plaku (Plaque Fighter), Bělejší zuby (Whitening), Zdravé dásně (Gum Health) nebo Péče o rovnátka (Ortho Care). Odborné poradenství: • Odborníci na čištění zubů mohou do aplikace nastavit například zaměření na čištění konkrétních oblastí dutiny ústní, vybrat vhodné postupy pro konkrétní stav chrupu a nahrát pacientům jednoduché a srozumitelné pokyny, které mají pacienti doma dodržovat. • Odborník na čištění zubů může také prostřednictvím aplikace doporučit konkrétní produkty pro péči o chrup na základě konkrétních potřeb pacienta. • Pacienti mohou sdílet údaje a statistiky o tom jak dodržují předepsané postupy se svým dentálním hygienistou nebo zubním lékařem prostřednictvím elektronické pošty. Díky tomu mohou nejen sledovat zda dodržují správné postupy čištění zubů, ale také s odborníky prodiskutovat možnosti zlepšení, což jim umožní další zkvalitnění péče o chrup. Ke konci roku 2015 pak aplikace umožní uživatelům (na dobrovolné bázi) nechat si zařadit své informace o péči o chrup do jiných aplikací zaměřených na péči o chrup, prostřednictvím API rozhraní. Tím se otevírá další prostor pro uživatele, kteří budou moci kompletně monitorovat zdraví svého chrupu a současně se zde otevírá také příležitost odměňovat uživatele za dobré a správné čištění zubů prostřednictvím různých bonusových programů. Firma Oral-B pracuje na tom, aby mohla vývojářům aplikací umožnit vytváření nových aplikací s možností nahrání dat o čištění zubů jednotlivých uživatelů. Pokud máte zájem o spolupráci, napište na e-mail sdk@oralb.com. Značka Oral-B představí tyto novinky v inovačním městečku během veletrhu Mobile World Congress, aby umožnila účastníkům veletrhu vyzkoušet si technologie Oral-B u digitálních stanic pro čištění zubů, pod dohledem odborníků na čištění zubů. "Inovační městečko GSMA ukazuje jak špičkové mobilní technologie mění náš život k lepšímu a jsme potěšeni, že firma Oral-B s námi již druhý rok za sebou spolupracuje a představí v jeho rámci své technologie v oblasti péče o zdraví chrupu," řekl Michael O'Hara, marketingový ředitel firmy GSMA. "Mobilní technologie mění život miliardám lidí po celém světě, a to ve všech oblastech, od oblečení po zdraví a fitness. Oral-B je toho ukázkovým příkladem a jsme rádi, že je můžeme opět v našem městečku přivítat." Elektrický zubní kartáček Oral-B SmartSeries s technologií Bluetooth 4.0 je nyní v prodeji na více než 20 trzích západní Evropy, Severní Ameriky a Asie. Do léta 2015 bude tento kartáček k dispozici na téměř 50 globálních trzích. V létě 2015 budou také o technologii Bluetooth rozšířeny produktové řady Oral-B Pro 5000 a 5800. Díky tomu si zákazník bude moci vybrat více interaktivních produktů v různých cenových relacích. Aplikace Oral-B App 3.0 bude k dispozici ke stažení zdarma pro operační systémy iOS a Android, a to již v létě 2015. Další informace o elektrických zubních kartáčcích Oral-B s technologií Bluetooth 4.0 najdete na webových stránkách oralb.co.uk. O značce Oral-B Oral-B® je světovou jedničkou na poli elektrických zubních kartáčků s tržbami převyšujícími 5 miliard dolarů. Značka je součástí skupiny Procter & Gamble Company a nabízí manuální i elektrické zubní kartáčky pro děti i dospělé, produkty pro výplach ústní dutiny a produkty pro čištění mezizubních prostor, jako jsou například dentální nitě. V USA a v řadě dalších zemí používá manuální zubní kartáčky značky Oral-B® více zubních lékařů než produkty jiných firem. O společnosti Procter & Gamble Firma P&G prostřednictvím svých značek slouží zhruba 5 miliardám lidí na celém světě. Firma vlastní jedno z nejsilnějších portfolií prověřených, kvalitních a předních značek, včetně Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Duracell®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Wella® a Whisper®. Firma P&G má pobočky ve zhruba 70 zemích celého světa. Aktuální informace o firmě P&G a jejích značkách najdete na webových stránkách http://www.pg.com. [1] British Dental Health Foundation (Britská nadace pro péči o zdraví zubů). 25. května 2010, převzato z webové stránky http://www.dentalhealth.org/news/details/399 [2] IconMobile December Quarterly Report, 2014 (Čtvrtletní zpráva IconMobile z prosince 2014) KONTAKT: Kris Parlett, P&G, +1 937-671-9112, parlett.kr@pg.com; Jessica Spano, MSLGROUP, +1 646-500-7654, jessica.spano@mslgroup.com
Reklama

Srdcetvor.cz - handmade

srdcetvor-handmade.png Nákupní galerie rukodělných výrobků, služeb a materiálů. Můžete si zde otevřít svůj obchod a začít prodávat nebo jen nakupovat.

Lavivasex.cz - erotické pomůcky

lavivasex.png Přehled erotických pomůcek od elegantních vibrátorů, hraček pro páry až po stimulační oleje, afrodiziaka a BDSM pomůcky.

Hledej-hosting.cz - webhosting, VPS hosting

hledej-hosting.png Přehled webhostingových, multihosting a VPS hosting programů s možností jejich pokročilého vyhledávání a porovnávání. Najděte si jednoduše vhodný hosting.