Tretorn slaví 125 let od založení novou kolekcí obuvi

Datum: 09.08.2016
New York 9. srpna (PROTEXT/PRNewswire) - Společnost Tretorn si připomíná 125 let od svého založení zcela novou kolekcí obuvi a globální marketingovou kampaní #Tretorn125 Tretorn, ikonická švédská lifestylová značka, dnes oznámila představení zcela nové kolekce obuvi pro podzim...
New York 9. srpna (PROTEXT/PRNewswire) - Společnost Tretorn si připomíná 125 let od svého založení zcela novou kolekcí obuvi a globální marketingovou kampaní #Tretorn125 Tretorn, ikonická švédská lifestylová značka, dnes oznámila představení zcela nové kolekce obuvi pro podzim 2016, která v sobě spojuje čistého, čerstvého a hravého ducha švédského designu s městskou účelovostí. Značka Tretorn se neustále vyvíjí, aby mohla svým zákazníkům přinášet inovativní produkty, které jsou v souladu s proměňujícím se životním stylem moderního spotřebitele. Foto - http://photos.prnewswire.com/prnh/20160804/395723 Podzimní kolekce přináší novou řadu vylepšených a rozšířených stylů značky Tretorn, včetně vycházkové obuvi a holínek pro muže i ženy, které nabízí dobrou funkčnost, pohodlí a design vhodný pro aktivní životní styl a každodenní nošení. Kolekce se inspirovala svými slavnými styly Match, Marley a Camden, které získaly nový bohatý design s výraznými podzimními barvami. Ikonický Nylite se představí v nových materiálech, jako semišový, žerzejový a kožený. Navíc je nyní dostupný v siluetách hi-top i low-top. KLÍČOVÉ TECHNICKÉ ZNAKY: EcoOrtholite: Vybrané styly obuvi, včetně slavného stylu Nylite, používají na zakázku navržené vložky Ortholite s technologií využívající buněčnou pěnu a s bio složením, které poskytuje maximální tlumení dopadu, řízení vlhkosti, výkonnost a prodyšnost. Sympatex: Vybrané styly do náročnějšího počasí využívají membránu Sympatex navrženou z nejvýkonnějších a ekologických materiálů. Svrchní vrstva Sympatex nabízí pohodlí a ochranu ve všech venkovních podmínkách, je 100% nepromokavá, 100% recyklovatelná a optimálně prodyšná. Thermal Sock: Na rozdíl od tradičních gumových produktů má gumová obuv Tretorn vnitřní tepelnou izolaci pro dlouhodobé pohodlí a teplo. Lehký design absorbuje nárazy a formuje se podle tvaru chodidla pro maximální komfort. Uvedení kolekce podzim 2016 bude podpořeno aktivací 360°marketingové kampaně včetně tištěné a digitální reklamy a využití sociálních medií s hastagem #Tretorn125, která oslavuje 125. výročí od založení značky. Součástí kampaně #Tretorn125 budou velvyslanci značky, kteří budou cestovat 125 mil do svých oblíbených destinací a budou ukazovat svůj každodenní život venku - ve městech i v přírodě - a svůj styl Tretorn. V týdnu od 22. srpna spustí #Tretorn125 celosezónní aktivaci podpory klíčových stylů celebritami a influencery. Více informací získáte na: Tretorn.com Sledujte @Tretorn na Facebooku, Instagramu a Twitteru. Foto - http://photos.prnewswire.com/prnh/20160804/396047 O značce Tretorn Tretorn je švédská outdoorová lifestylová značka, která se nachází na průsečíku outdooru, módy a sportu. Značka v sobě spojuje funkčnost a styl a její jednoduché a čisté designy se dokonale hodí pro každodenní nošení. Tretorn nabízí gumové holínky, obuv, venkovní oblečení a jezdecké boty pro muže, ženy a děti a tenisové vybavení. Produkty Tretorn jsou k dostání v obchodních domech a specializovaných prodejnách napříč Evropou, v Severní Americe a Japonsku i online po celém světě na internetových stránkách Tretorn.com. Tretorn je ochranná známka vlastněná ABG-Tretorn, LLC. O obuvi Marc Fisher Footwear Společnost Marc Fisher Footwear založená v roce 2005 je předním výrobcem dnešních nejžádanějších značek včetně Tretorn, Kendall + Kylie, Ivanka Trump, GUESS, Tommy Hilfiger a Sigerson Morrison společně s vlastními značkami Marc Fisher a Marc Fisher LTD. Pod taktovkou zkušeného týmu vedoucích pracovníků nabízí společnost Marc Fisher Footwear výrobu módní obuvi s kompletními službami, je orientovaná na produkt a pyšní se velkým talentem a odbornými znalostmi v oblasti designu, prodeje, výroby, distribuce a marketingu - vše se zaměřením a strategií cílenou na každou značku ve svém portfoliu. Společnost Marc Fisher Footwear má své sídlo ve městě Greenwich v Connecticutu a showroomy v New York City, přičemž její výrobky se prodávají v obchodních domech, specializovaných obchodech a internetových obchodech. O skupině Authentic Brands Group Authentic Brands Group je společnost zaměřená na rozvoj značek, která vytváří dlouhodobou hodnotu prostřednictvím duševního vlastnictví ve spojitosti s předními značkami v oblasti zábavního průmyslu, módy a sportu. ABG má sídlo v New York City a posiluje vlastní hodnotu uzavíráním partnerství s nejlepšími držiteli licencí a prodejci ve své třídě. Globální portfolio ABG zahrnuje následující světově věhlasné značky: Marilyn Monroe®, Mini Marilyn®, Elvis Presley®, Muhammad Ali®, Shaquille O'Neal®, Michael Jackson® *managed brand*, Juicy Couture®, Jones New York®, Judith Leiber®, Frederick's of Hollywood®, Adrienne Vittadini®, Taryn Rose®, Misook®, Hickey Freeman®, Hart Schaffner Marx®, Bobby Jones®, Spyder®, Tretorn®, Tapout®, Prince®, Airwalk®, Vision Street Wear®, a Hind®. www.abg-nyc.com KONTAKT: Tretorn Footwear - Elizabeth Banach, Public Relations Manager, Marc Fisher Footwear, elizabeth.banach@fisherfootwear.com, 212-600-1722
Reklama

Srdcetvor.cz - handmade

srdcetvor-handmade.png Nákupní galerie rukodělných výrobků, služeb a materiálů. Můžete si zde otevřít svůj obchod a začít prodávat nebo jen nakupovat.

Lavivasex.cz - erotické pomůcky

lavivasex.png Přehled erotických pomůcek od elegantních vibrátorů, hraček pro páry až po stimulační oleje, afrodiziaka a BDSM pomůcky.

Hledej-hosting.cz - webhosting, VPS hosting

hledej-hosting.png Přehled webhostingových, multihosting a VPS hosting programů s možností jejich pokročilého vyhledávání a porovnávání. Najděte si jednoduše vhodný hosting.