Modely, které lze prát v pračce, ovládly mola na přehlídce London Fashion Week

Datum: 18.02.2014
Londýn 18. února (PROTEXT/BusinessWire) - GILES SPOJIL SÍLY S DIVIZÍ PÉČE O LÁTKY SPOLEČNOSTI P&G, ABY UVEDL MODELY, KTERÉ LZE PRÁT V PRAČCE - Nejnovější prezentace Gilese Deacona na módní přehlídce London Fashion Week zahrnuje dva nové modely vyrobené z nejmodernějších...
Londýn 18. února (PROTEXT/BusinessWire) - GILES SPOJIL SÍLY S DIVIZÍ PÉČE O LÁTKY SPOLEČNOSTI P&G, ABY UVEDL MODELY, KTERÉ LZE PRÁT V PRAČCE - Nejnovější prezentace Gilese Deacona na módní přehlídce London Fashion Week zahrnuje dva nové modely vyrobené z nejmodernějších tkanin budoucnosti, kterými chce vyvrátit mýtus, že oblečení, které lze prát v pračce, a módní design se vzájemně vylučuje. Tyto dva nové modely z Gilesovy kolekce podzim/zima 2014 navazují na debut jeho kolekce sedmi „pratelných“ modelů, navržených pro divizi péče o látky společnosti P&G a která byla poprvé představena v Miláně v listopadu 2013. GILES A P&G: SPOLEČNÁ VÁŠEŇ PRO KRÁSU A PÉČI O ODĚVY NA MOLU I MIMO NĚJ Giles byl přizván ke spolupráci loni na podzim jako globální módní konzultant divize péče o látky společnosti P&G, do jejíhož portfolia patří globální značky jako například Ariel, Tide, Dash, Downy a Lenor, aby sdílel své zkušenosti a postřehy z oblasti módního průmyslu a stal se součástí nové iniciativy divize péče o látky P&G. Jeho úkolem je pomáhat informovat o snaze P&G navrhovat sofistikované technologie péče o tkaniny, které reagují na nově vyvíjené tkaniny. Divize péče o látky společnosti P&G a Giles plánují společně směřovat módní průmysl k tomu, aby přehodnotil využití materiálů, které lze prát v pračce a nakonec naplnil rostoucí poptávku spotřebitelů po módním oblečení, o které se mohou snadno starat doma. Giles řekl: „Moje role v divizi péče o látky společnosti P&G je zpochybnit předsudky o tom, co lze vložit do pračky, a to znamená vytvářet modely z tkanin budoucnosti, které mohou zářit na molech, ale zároveň o ně lze pečovat, jakmile se dostanou do šatníku.“ Giles dodal: „V návaznosti na reakce na původní kolekci sedmi návrhů představených v Miláně, jsme věděli, že musíme navrhnout více komerčně dostupných modelů, které lze prát v pračce. To, v kombinaci s potencionálem, který přichází od výrobců látek a novými technologiemi výrobků pro péči o prádlo, Ariel a Lenor, které vyvíjí společnost P&G, jsou důvodem, proč můžete vidět tyto nové modely v rámci mé kolekce podzim - zima 2014.“ P&G PŘINÁŠÍ SVÉ VĚDECKÉ POZNATKY O LÁTKÁCH DO MÓDNÍHO PRŮMYSLU „Stejně jako módní a textilní průmysl vidíme důležitou roli oblečení v životě lidí; životní cyklus, který začíná na molu a prostřednictvím klienta módního návrháře pokračuje až do šatníku jejich zákazníka,“ říká Mohamed Samir, viceprezident divize péče o látky společnosti P&G v Evropě. „Naše nová obchodní strategie, zaměřená na módu, nám pomáhá inovovat a zlepšovat naše výrobky, abychom zajistili, že budou v souladu s měnícími se trendy v oblasti módy a látek s cílem víc zpřístupnit módu a zjednodušit péči o ni pro běžného člověka.“ Samir dodal: „V současné době je to jen jeden krok na naší cestě, na které chceme ukázat spotřebitelům a módnímu a textilnímu průmyslu, co můžeme dokázat. Naše jedinečný přístup k pochopení, jak se pečovat o oblečení, je tříkrokový technologický přístup k látkám od P&G: prát, chránit a zlepšovat vlastnosti látek během praní, umožňující lidem starat se o módní oblečení při zachování jeho krásy. Jednotlivé značky v portfoliu divize péče o látky společnosti P&G dokazují, že principem praní není jen odstraňování skvrn. Nové gelové kapsle Ariel Pods 3v1 pomáhají čistit, chránit a zlepšovat kvalitu na úrovni vlákna, díky čemuž zanechávají čistoskvoucí prádlo, které vydrží déle jako nové. Zatímco aviváž Lenor, přední výrobek společnosti P&G, pro zlepšení vlastností látek, s novým složením a převratnou technologií Fibre Science, která pomáhá ochránit látku před poškozením a opotřebením a přispívá k tomu, že oblečení vypadá déle „jako nové“ a prodlužuje příjemný pocit při nošení. Pro další informace a fotografie s vysokým rozlišením se obraťte prosím na: karin.cifkova@cook-comm.com ---- O divizi péče o látky budoucnosti společnosti P&G Divize péče o látky společnosti P&G si uvědomuje, na jak kritické křižovatce se ocitá inovace tkanin a módní návrhářství, a aby přispěla k řešení způsobu, jakým lidé mohou pečovat o své oblečení, připravila řadu iniciativ a navázala spolupráci s předními osobnostmi z módního a textilního průmyslu. Společně pomáhají divizi péče o látky přicházet s potřebnými inovacemi a vědeckými řešeními. Díky sérii průlomových technologií vlajkových značek společnosti P&G, Ariel a Lenor, mají návrháři, výrobci a milovníci módy k dispozici výrobky, které zachovávají krásu jejich oblečení nyní i v budoucnu. Více informací najdete na internetové stránce www.pgfuturefabrics.com nebo na stránkách Instagram a Twitter @pgfuturefabrics; #washablefashion O společnosti Procter & Gamble Přibližně 4,8 miliardy krát za den přicházejí značky společnosti p&G do kontaktu s lidmi na celém světě. Společnost má jedno z nejsilnějších portfolií uznávaných značek vysoké kvality s vedoucím postavením na trhu, mezi které patří Ace®, Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Duracell®, Fairy®, Febreze®, Fusion®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Iams®, Lenor®, Mach3®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Prestobarba®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Wella® a Whisper®. Společenství P&G má provozovny přibližně v 70 zemích po celém světě. Nejnovější zprávy a podrobné informace o společnosti P&G a jejích značkách najdete na internetové stránce www.pg.com. O Gilesu Deaconovi Giles Deacon je slavný módní návrhář, který obohatil svět svými hravými, úchvatnými návrhy. Po absolvování studia na Vysoké škole umění a designu Central Saint Martins v Londýně v roce 1992, se rozhodl cestovat a získat zkušenosti v různých módních domech. Po dvou letech spolupráce s francouzským módním návrhářem Jeanem Charlesem De Castelbajacem se vrátil do Londýna, kde pracoval pro řadu prestižních módních domů. V této době se setkal s majitelem módní značky Bottega Veneta a od roku 1998 do roku 2002 byl hlavním návrhářem v Bottega Veneta a v Gucci Group. V roce 2004 představil Deacon svou vlastní značku GILES na Lodnýnském týdnu módy, za což se mu dostalo mezinárodního uznání. Jeho kolekce získala četná ocenění, včetně ceny „Britský návrhář roku“ od British Fashion Awards v roce 2006 a prestižního francouzského ocenění za módu „ANDAM“ v roce 2009. Značka GILES letos oslaví 10. výročí své existence. # # # Pokud chcete získat další informace a fotografie ve vysokém rozlišení, kontaktujte: Cook Communication Karin Cífková E-mail : karin.cifkova@cook-comm.com Tel .: +420 233 342 824- nebo P&G: Andrés Franco: Manažer pro komunikaci, Globální péče o látky E-mail : Franco.a@pg.com Tel. : +41 58004 7086 Zdroj: P&G Fabric Care Přečtěte si tuto tiskovou zprávu on-line na: http://www.businesswire.com/news/home/20140217000000/cs Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy. (BW)
Reklama

Srdcetvor.cz - handmade

srdcetvor-handmade.png Nákupní galerie rukodělných výrobků, služeb a materiálů. Můžete si zde otevřít svůj obchod a začít prodávat nebo jen nakupovat.

Lavivasex.cz - erotické pomůcky

lavivasex.png Přehled erotických pomůcek od elegantních vibrátorů, hraček pro páry až po stimulační oleje, afrodiziaka a BDSM pomůcky.

Hledej-hosting.cz - webhosting, VPS hosting

hledej-hosting.png Přehled webhostingových, multihosting a VPS hosting programů s možností jejich pokročilého vyhledávání a porovnávání. Najděte si jednoduše vhodný hosting.