Společnost IPG Mediabrands uvádí žebříček "D100"

Datum: 21.06.2016
Cannes (Francie) 21. června (PROTEXT/BusinessWire) - NA ŠPICI SEZNAMU NEJDYNAMIČTĚJŠÍCH ZNAČEK SVĚTA SE UMÍSTILY SPOLEČNOSTI GOOGLE, AMAZON A SAMSUNG • Současné metody měření úspěchu značek jsou pro nový svět zastaralé. • Společnost IPG Mediabrands vytvořila ve...
Cannes (Francie) 21. června (PROTEXT/BusinessWire) - NA ŠPICI SEZNAMU NEJDYNAMIČTĚJŠÍCH ZNAČEK SVĚTA SE UMÍSTILY SPOLEČNOSTI GOOGLE, AMAZON A SAMSUNG • Současné metody měření úspěchu značek jsou pro nový svět zastaralé. • Společnost IPG Mediabrands vytvořila ve spolupráci s The Wharton School na University of Pennsylvania novou metodu měření značek s názvem "dynamické skóre". • Značky s vyšším dynamickým skóre mají ve srovnání se značkami s nižším dynamickým skóre lepší růst tržeb. • Dynamické skóre se skládá ze 4 rozměrů - agilita, vnímavost, inovace a družnost. • Skóre D100 je tvořeno žebříčkem 100 nejdynamičtějších značek z celého světa. IPG Mediabrands (burzovní index NYSE: IPG), pravá ruka společnosti Interpublic Group v oblasti médií, ve spolupráci s Jonahem Bergerem, docentem na The Wharton School na University of Pennsylvania a velmi úspěšným autorem knihy Contagious: Why Things Catch On vydavatelství New York Times (v ČR vyšla kniha pod názvem "Jak stvořit pecku na trhu"), uvedla zahajovací žebříček D100. Tento seznam 100 nejdynamičtějších společností na světě využívá nové světové metriky. Tato inteligentní tisková zpráva obsahuje multimédia. Plnou verzi najdete zde: http://www.businesswire.com/news/home/20160620005848/en/ Při sestavování žebříčku D100 bylo dotazováno přes 10 000 spotřebitelů ve čtyřech světových regionech a na pěti hlavních trzích, včetně Spojených států, Velké Británie, Německa, Číny a Indie. Spotřebitelům byly kladeny otázky týkající se světových značek, a také značek specifických pro různé trhy. Celkem bylo zkoumáno více než 1200 značek. Globální značky byly definovány velkými nadnárodními společnostmi přítomnými na několika klíčových trzích (např. Coca-Cola, Nike a BMW). Značky vázané na určitý trh byly reprezentovány menšími značkami, které mohou být přítomny pouze v rámci jednoho trhu (například Royal Mail ve Velké Británii nebo Hajmola v Indii). Zde je seznam 10 nejdynamičtější značek světa: 1.Google 2.Amazon 3.Samsung 4.Nike 5.Intel 6.NASA 7.BMW 8.Mercedes-Benz 9.Audi 10.Lenovo "Zebříček D100, spolu s údaji, které jsme shromáždili za účelem identifikace nejdynamičtějších značek, je neuvěřitelný. Dynamické skóre a nová metrika světových značek, které jsme definovali, umožňuje společnosti IPG Mediabrands pomáhat značkám stát se skutečně dynamickými a vyvíjet se podle tempa spotřebitelů," říká Henry Tajer, globální generální ředitel společnosti IPG Mediabrands." Dynamické skóre se skládá ze čtyř klíčových dimenzí, které slouží k výpočtu a určení dynamiky značky. Odlišuje se od tradičních metrik "starého světa", jako je povědomí o značce a hodnota značky. Žebříček D100 vůbec poprvé měří úspěch značky pomocí nových světových metrik, a to konkrétně pomocí následujících ukazatelů: • AGILITA: míra, do jaké se značka přizpůsobuje měnícím se podmínkám na trhu. • VNÍMAVOST: do jaké míry značka naslouchá potřebám zákazníků a reaguje na zpětné vazby. • INOVACE: do jaké míry značka využívá nové technologie a vytváří inovativní produkty a služby • DRUŽNOST: jak velké a angažované publikum má značka na sociálních médiích. Údaje o prvních třech rozměrech (agilita, vnímavost a inovace) byly získány od spotřebitelů. Data o čtvrtém rozměru, družnosti, byla shromážděna prostřednictvím sociálních médií Facebook, Twitter a Weibo. Na jednotlivých rozměrech byla provedena Altmanova analýza, a poté byly zprůměrovány. Společně vytvářejí celkové dynamické skóre značky. Jonah Berger, profesor marketingu na University of Pennsylvania, řekl: "Ve spolupráci se společností IPG Mediabrands jsme aplikovali přísnou a komplexní metodiku, která ukazuje, které značky tvoří budoucnost. V konečném důsledku nestačí být důležitý dnes. Jde o transformaci pro zítřek." Výzkum ve svém jádru ukazuje, že svět se od základu změnil. Je zvykem považovat největší a nejstarší značky za jistotu trvalého úspěchu. Dnešní rychle se měnící a sociálně propojený trh není jen novým světem značek. Je to svět nových značek. Tyto čtyři metriky slouží jako podpora vitality a trvalého růstu značek. Žebříček D100 poskytuje jasný a pozitivní vztah mezi dynamickým skóre a výkonností společnosti. Dynamické značky, definované jako ty, které vykázaly směrodatnou odchylku nad průměrem v oblasti dynamiky, měly ve 4. kvartálu mezi lety 2014 a 2015 o 2,7% vyšší procentuální nárůst tržeb. Tento procentní rozdíl sám o sobě nemusí vypadat jako významný. Průměrný růst tržeb značek je obecně pouze 4,4%. Vztah mezi dynamikou a růstem tržeb přetrvává i při použití tradičnějších metrik výkonnosti, jako je povědomí o značce a její velikost. To naznačuje, že dynamika značky podporuje budoucí výkonnost nad rámec tradičních metod měření síly značek. Vztah mezi dynamikou a růstem tržeb je zejména vyjádřen rozměrem Agilita, a částečně také rozměrem Družnost. Agilní společnosti mají také vyšší tržní kapitalizaci. Mat Baxter, globální ředitel pro strategii a kreativitu, řekl: "Toto je nesmírně důležitá studie, protože jasně ukazuje naléhavou potřebu značek vzdálit se od zastaralých metrik, a přijmout dynamické skóre. Tato metoda prokazuje úzkou korelaci s budoucím růstem a hybností firem." Zahajovací ocenění žebříčku D100 bylo uděleno společnosti Google, světově nejdynamičtější společnosti. Cenu převzal Eric Schmidt, výkonný předseda společnosti Alphabet Inc. (nově vzniklá mateřská společnost firmy Google) na 63. Mezinárodním festivalu kreativity Cannes Lions v Cannes ve Francii . Přístup k celému žebříčku a další informace o tom, jak si vedou jednotlivé značky, najdete na adrese www.thed100.com. ### O společnosti IPG Medibrands Společnost IPG Mediabrands byla založena společností Interpublic Group (burzovní index NYSE: IPG) v roce 2007 za účelem správy všech jejích aktiv souvisejících s globálními médii. Dnes spravujeme více než 37 miliard dolarů v marketingových investicích pro naše klienty, a zaměstnáváme přes 8500 specialistů na marketingovou komunikaci ve více než 130 zemích světa. IPG Mediabrands je nová světová skupina agentur, jejíž jádro stojí na dynamickém marketingu. Naše rychlost, agilita a datová inteligence nám zajistí další tvorbu růstu pro mnoho největších světových značek. Síť agentur IPG Mediabrands zahrnuje společnosti UM, Initiative, BPN a Orion Holdings, stejně jako speciální obchodní jednotky, včetně Magna Global, Cadreon, Ansible, Society, Reprise, Rapport a IPG Media Lab. IPG Mediabrands. Dynamic by Design. Zdrojovou verzi zprávy najdete na serveru businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20160620005848/en/ Kontakty IPG Mediabrands Dan Friedman, +1-212-883-4780 Dan.Friedman@mbww.com Zdroj: IPG Mediabrands Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy. (BW)
Reklama

Srdcetvor.cz - handmade

srdcetvor-handmade.png Nákupní galerie rukodělných výrobků, služeb a materiálů. Můžete si zde otevřít svůj obchod a začít prodávat nebo jen nakupovat.

Lavivasex.cz - erotické pomůcky

lavivasex.png Přehled erotických pomůcek od elegantních vibrátorů, hraček pro páry až po stimulační oleje, afrodiziaka a BDSM pomůcky.

Hledej-hosting.cz - webhosting, VPS hosting

hledej-hosting.png Přehled webhostingových, multihosting a VPS hosting programů s možností jejich pokročilého vyhledávání a porovnávání. Najděte si jednoduše vhodný hosting.