Lidl zvyšuje nástupní mzdu o 25 %

Datum: 02.06.2016
Praha 2. června (PROTEXT) - Nástupní mzda u většiny pozic v prodejnách a logistických centrech společnosti Lidl od 1. června výrazně stoupne. Lidl zvyšuje nástupní mzdy u většiny pozic v prodejnách a logistických centrech. Každý nový zaměstnanec či zaměstnankyně na pozici...
Praha 2. června (PROTEXT) - Nástupní mzda u většiny pozic v prodejnách a logistických centrech společnosti Lidl od 1. června výrazně stoupne. Lidl zvyšuje nástupní mzdy u většiny pozic v prodejnách a logistických centrech. Každý nový zaměstnanec či zaměstnankyně na pozici prodavač/prodavačka a skladník/skladnice tak dostane od 1. června o celých 25 % vyšší nástupní mzdu než dosud. Jedná se o další výrazný nárůst nástupních mezd u těchto pozic, za posledních pět let je Lidl zvýšil celkem o 47 %. "Důvody pro tento nárůst mezd jsou dva. Tím prvním je fakt, že obliba Lidlu mezi zákazníky stále roste a hospodářské výsledky toto zvýšení umožňují. Víme také, že úspěch maloobchodního řetězce závisí kromě sortimentu především na lidech. Práce v našich prodejnách i skladech je náročná, snažíme se ji proto ocenit. Chceme se tímto způsobem o úspěch s našimi nejdůležitějšími zaměstnanci podělit. Druhým důvodem je skutečnost, že v úspěšném rozvoji chceme pokračovat,“ přiblížil důvody zvýšení mezd generální ředitel společnosti Lidl, Pavel Stratil. Vzhledem k plánovaným investicím v následujících třech letech plánuje Lidl vytvořit dalších přibližně 1500 pracovních míst, již nyní tedy intenzivně hledá nové zaměstnance. "Chceme, aby práce v naší společnosti byla ještě atraktivnější," doplnil Stratil. Obchodní řetězec Lidl si zakládá na férovém přístupu k zaměstnancům jak při náboru, tak i v průběhu zaměstnání. Každý zaměstnanec získá již od začátku pracovního poměru pracovní smlouvu na dobu neurčitou, ve které je jednoznačně stanoven vývoj jeho mzdy v následujících dvou letech. Samozřejmostí je důkladné zapracování a propracovaný systém průběžných školení všech zaměstnanců, díky kterému mají všichni možnost dalšího rozvoje a postupu v rámci společnosti. O společnosti Lidl Společnost Lidl otevřela prvních 14 prodejen v České republice v červnu 2003. V průběhu jejího působení na českém trhu rozšířila obchodní síť na 231 prodejen. Blízkost prodejen k zákazníkům a jednoduchost prodeje jsou základem úspěchu společnosti. Prodejny Lidl jsou specifické svou vysokou funkčností, účelovostí, příjemným a čistým prostředím. Jasné a přehledné rozdělení jednotlivých uliček umožňuje zákazníkovi rychlou a jednoduchou orientaci. Filosofie prodeje společnosti Lidl je založena na vlastních produktech prodávaných pod vlastními značkami. Veškerý sortiment zboží podléhá neustále přísné kontrole kvality a pouze dodavatelé, kteří tyto vysoké normy kvality splňují, mohou své zboží do Lidlu dodávat. Důležitou zárukou čerstvosti všech potravin je krátká dodací cesta a okamžitá překládka zboží. Společnost Lidl pro své zákazníky připravuje pravidelné tematické týdny. Kromě potravinářského sortimentu jsou v rámci těchto akcí nabízeny také potřeby pro domácnost, kancelář, sport, zábavu nebo kutilství. Více informací naleznete na: www.lidl.cz www.facebook.com/lidlcesko www.instagram.com/lidlcz www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.
Reklama

Srdcetvor.cz - handmade

srdcetvor-handmade.png Nákupní galerie rukodělných výrobků, služeb a materiálů. Můžete si zde otevřít svůj obchod a začít prodávat nebo jen nakupovat.

Lavivasex.cz - erotické pomůcky

lavivasex.png Přehled erotických pomůcek od elegantních vibrátorů, hraček pro páry až po stimulační oleje, afrodiziaka a BDSM pomůcky.

Hledej-hosting.cz - webhosting, VPS hosting

hledej-hosting.png Přehled webhostingových, multihosting a VPS hosting programů s možností jejich pokročilého vyhledávání a porovnávání. Najděte si jednoduše vhodný hosting.