HEINEKEN prosazuje zodpovědnou konzumaci

Datum: 19.02.2015
Praha 19. února (PROTEXT) - HEINEKEN prosazuje zodpovědnou konzumaci. Kampaň Pijte s Mírou se posouvá na další metu Pivovarnická skupina HEINEKEN Česká republika pokračuje ve své osvětové kampani Pijte s Mírou. Virtuální hrdina projektu Míra vybízí a podněcuje k zodpovědné...
Praha 19. února (PROTEXT) - HEINEKEN prosazuje zodpovědnou konzumaci. Kampaň Pijte s Mírou se posouvá na další metu Pivovarnická skupina HEINEKEN Česká republika pokračuje ve své osvětové kampani Pijte s Mírou. Virtuální hrdina projektu Míra vybízí a podněcuje k zodpovědné konzumaci alkoholu a udržitelnému přístupu k životnímu prostředí nejen na sociálních sítích, ale také na festivalech a ve vybraných klubech po celé České republice. Míra dnes spolupracuje s řadou nových subjektů, má mnoho dalších aktivit, a i proto je jeho tvář o něco vážnější. K podpoře zodpovědné konzumace alkoholu Mírovi přibyla starost o udržitelné čerpání zdrojů, o ochranu vodních zdrojů i uhlíkovou stopu. Slovní spojení všeho s mírou získalo díky HEINEKENu hlubší smysl. Před pěti lety se Míra stal tváří stejnojmenného projektu Pijte s Mírou, který se na začátku týkal výhradně zodpovědné konzumace alkoholu. Nově se Míra věnuje nejen zodpovědné konzumaci piva a alkoholu, ale řeší i společenskou odpovědnost pivovarníků komplexně. Od roku 2014 se zajímá o ochranu vodních zdrojů, udržitelné čerpání zdrojů i o uhlíkovou stopu, což jsou priority HEINEKENu v rámci programu zaměřeného právě na udržitelnost Brewing a Better World. Míra přináší informace o odpovědnostních projektech realizovaných s partnery, například s nadací Podané ruce. Míra podal pomocnou ruku Občanské sdružení Podané ruce se zabývá prevencí i pomocí lidem se závislostí na alkoholu. Společně se zapojují do aktivit s brněnským hudebním klubem Fléda, kdy například všichni společně na akcích rozdávají vodu a ovoce a ukazují tak, jak zabránit dehydrataci. Dále je podpora věnována preventivnímu projektu, divadelnímu představení Na zdraví, které herci z občanského sdružení hrají už tři roky. Touto aktivitou se snaží do projektu zapojit děti, které se do samotného představení zapojují samy a svými názory a zkušenostmi tak ovlivňují, jak bude příběh pokračovat. V průběhu tří let shlédlo toto představení více než 3000 školáků. Bodem Mírova zájmu jsou i hudební akce a festivaly. Vedle oficiálních aktivit jednotlivých pivovarů společnosti Heineken bylo možné Míru vidět i na Majálesu v Brně nebo na největší hip hopové akci loňského roku v Hradci Králové. "Míra se snaží ukázat, co pro HEINEKEN znamená, být společensky odpovědnou firmou. Trvalou udržitelnost se společně snažíme zakomponovat do všech našich činností,“ komentuje Jiří Hauptmann, ředitel korporátních vztahů a koordinátor udržitelného rozvoje a dodává: "Míra komunikuje i na sociálních sítích, což u lidí vzbuzuje větší zájem, komunikace společensko-odpovědných témat je tak snazší a také účinnější. Míra jezdí na festivaly Mírova účast na hudebních akcích je dalším nepostradatelným bodem jeho kampaně Pijte s Mírou. S podporou projektového týmu jsou na festivalech návštěvníkům rozdávány odznaky, letáky, k dispozici je i alkohol tester a nechybí ani Mírova figurína v životní velikosti. Míra tímto způsobem oslovuje další desítky tisíc lidí a účinně tak do světa šíří myšlenku propagace správného přístupu k alkoholu. V Loňském roce se lidé mohli s Mírou setkat na: - Studentském Majálesu v Brně - Hip Hop Kempu v Hradci Králové - Slavnosti pivovaru Krušovice - Dni otevřených dveří Starobrno - Dni otevřených dveří v pivovaru Velké Březno Míra má svůj komiks Míra komunikuje se svými fanoušky na facebookových stránkách téměř na denní bázi, a to prostřednictvím komiksových příběhů. V průběhu roku se počet fanoušků zvýšil z 1 500 na 4 052 a jde tedy o 67% nárůst. Stranou ale nezůstávají ani jeho webové stránky pijtesmirou.cz. Web letos zaznamenal téměř 4 000 návštěv, přičemž 87 % z nich jsou noví návštěvníci. Míra pečuje i o zaměstnance HEINEKENu Na svých stránkách Míra vyzývá přátele, fanoušky a zaměstnance společnosti, aby jezdili např. Do práce na kole. Na stránkách pijtesmirou.cz se také objevily fotografie z Mezinárodního dne firemního dobrovolnictví, který společnost realizuje již od roku 2013. Projekt Pijte s Mírou Pijte s Mírou je informačně-osvětová kampaň HEINEKENu Česká republika, která zábavnou formou šíří odpovědnostní poselství firmy. Projekt odstartoval v roce 2010 výzvou k zodpovědné konzumaci piva "pijte s mírou". Každému známé rčení se od té doby objevuje na všech obalech i komerčních materiálech značek Krušovice, Zlatopramen, Starobrno, Březňák a Hostan. Součástí informační kampaně jsou také webové stránky http://www.pijtesmirou.cz. Pijtesmirou.cz můžete sledovat a podpořit i na facebooku. Projekt byl vytvořen studiem Cabinet http://www.studiocabinet.com. HEINEKEN je třetí největší pivovarnickou skupinou na světě a evropskou jedničkou mezi výrobci piva. V České republice do společnosti HEINEKEN patří tři pivovary: od roku 2003 pivovar Starobrno v Brně, od roku 2007 Královský pivovar Krušovice ve středních Čechách a od roku 2008 pivovar Velké Březno v severních Čechách. Společnost HEINEKEN Česká republika je v současnosti třetím hráčem na domácím trhu s pivem, v exportu se řadí mezi nejdůležitější vývozce. Do portfolia společnosti patří značky Heineken, Desperados, Krušovice, Zlatopramen 11, Starobrno, Březňák, Zlatopramen Radlery, nealkoholický Zlatopramen NA, Hostan a regionální značky Dačický a Louny. Piva pravidelně vyhrávají ceny na domácích i zahraničních degustačních soutěžích, jejich výčet za uplynulé roky je ke zhlédnutí na http://www.heinekenceskarepublika.cz. Nedílnou součástí strategie společnosti v České republice je projekt Brewing a Better Future, jehož cílem je snižování dopadu výroby (spotřeby vody, energií a CO2) a distribuce na životní prostředí, prosazování zodpovědného přístupu ke konzumaci piva a práce s místními komunitami. Největší ambicí HEINEKENu do budoucna je tak stát se nejzodpovědnějším výrobcem piva v České republice. Více informací k těmto tématům lze najít rovněž na výše uvedených webových stránkách. Kontat: Jiří Hauptmann Head of Corporate Relations and Public Affairs HEINEKEN Česká republika +420 724 013 330 jiri.hauptmann@heineken.com Jana Pikardová PR Specialist HEINEKEN Česká republika +420 724 607 553 jana.pikardova@heineken.com ČTK ke zprávě vydává fotografie, které jsou k dispozici ve Fotobance ČTK na adrese http://multimedia.ctk.cz/cs/foto/hledani?sendFlag=1&q=protext&name=1&lang=none&service%5B%5D=1&service%5B%5D=2&service%5B%5D=3&service%5B%5D=4&service%5 B%5D=5&service%5B%5D=6 a na webu Protextu http://www.protext.cz
Reklama

Srdcetvor.cz - handmade

srdcetvor-handmade.png Nákupní galerie rukodělných výrobků, služeb a materiálů. Můžete si zde otevřít svůj obchod a začít prodávat nebo jen nakupovat.

Lavivasex.cz - erotické pomůcky

lavivasex.png Přehled erotických pomůcek od elegantních vibrátorů, hraček pro páry až po stimulační oleje, afrodiziaka a BDSM pomůcky.

Hledej-hosting.cz - webhosting, VPS hosting

hledej-hosting.png Přehled webhostingových, multihosting a VPS hosting programů s možností jejich pokročilého vyhledávání a porovnávání. Najděte si jednoduše vhodný hosting.