Electrolux a berlínská agentura DDB odhalují „Tajnou ingredienci"

Datum: 02.05.2014
Berlin 2. května (PROTEXT/PRNewswire) - Globální značka spotřebičů Electrolux a berlínská pobočka agentury DDB odhalily „Tajnou ingredienci“: Novou komunikační platformu, která je důkazem vášně společnosti Electrolux pro skvěle chutnající jídlo. Více než 90 let zkušeností...
Berlin 2. května (PROTEXT/PRNewswire) - Globální značka spotřebičů Electrolux a berlínská pobočka agentury DDB odhalily „Tajnou ingredienci“: Novou komunikační platformu, která je důkazem vášně společnosti Electrolux pro skvěle chutnající jídlo. Více než 90 let zkušeností s dodávkami špičkového kuchyňského vybavení do více než poloviny restaurací, kterým se podařilo získat michelinskou hvězdu, opravňuje společnost Electrolux k tomu, aby se pokusila najít nejvzácnější a nejpozoruhodnější tajné ingredience. Platforma Secret Ingredient („Tajná ingredience“), kterou vytvořila berlínská pobočka agentury DDB, zve diváky k účasti a vybízí je, aby se podělili o své příspěvky týkající se nejvzácnějších a nejstřeženějších tajných ingrediencí. Platforma „Secret Ingredient“ obsahuje velké množství obsahu, včetně premiérového sedmnáctiminutového videa pro internetovou televizi. Toto video je hlavním prvkem zahájení kampaně a můžete v něm vidět Rosie Lovellovou, ctižádostivou šéfkuchařku restaurace deli cafe na londýnském Brixton Marketu a Toma Kitchina, držitele michelinské hvězdy z Edinburghu, kteří se snaží najít tajné ingredience, aby dosáhli vynikající chuti. Komunikační platforma zaměřená na obsah, kterou spolu s filmem rovněž vytvořila společnost DDB, zahrnuje zkušenosti, digitální média, tisk, rozsáhlou aktivaci B2B a komunikaci v místě prodeje. Účast zákazníka je umožněna prostřednictvím celé řady sociálních mediálních kanálů. Kampaň bude spuštěna v celé Evropě, nejprve začátkem května ve Velké Británii, poté v Itálii, Polsku, Francii a Rusku. Toby Pschorr, výkonný ředitel agentury v Berlíně říká: „Platforma Secret Ingredient je určena pro celou řadu zákazníků a obchodů a zahrnuje virtuální i fyzické možnosti kontaktů s klienty. Výstup odráží úzkou spolupráci mezi evropskou divizí společností Electrolux EMEA a jejími agenturami." Online video: www.electrolux.co.uk/secretingredient Úryvky videa: http://we.tl/224exQPKYh Příspěvky: Klient: Electrolux Appliances AB, Stockholm Lars Hygrell, marketingový ředitel, Electrolux Major Appliances EMEA Annika Priou, IMAP a ředitelka značky, Electrolux Major Appliances EMEA Annika Sigheim, manažerka značky, Electrolux Major Appliances EMEA Tom Astin, manažer pro vztahy s veřejností, Electrolux Major Appliances EMEA Agentura: DDB Tribal Berlin Toby Pschorr, výkonný ředitel Nils Haseborg a Veit Moeller, kreativní ředitelé Ricardo MCGry Sagvolden, reklamní textař Jens Mecking a Cordula Schrenk, televizní producenti Kamila Smechowski, zprostředkovatelka umělecké sekce Franka Mai, strategické plánování Falk Lungwitz, Christoph-Lenard Struck a Paul Dombek, komunikace s klíčovými zákazníky Produkční společnost: Soup Filmproduktion GmbH, Berlin a ArchersB4s Mark Ltd., Londýn Mike Brett a Steve Jamison, režiséři Marcus Nilsson, fotograf O společnosti DDB Společnost DDB Worldwide (www.ddb.com) je jednou z největších a nejprestižnějších reklamních a marketingových sítí. V roce 2012 byla společnost DDB jmenována časopisem Campaign Reklamní sítí roku (Advertising Network of the Year), stejně jako časopisem Strategy Agenturou roku a Digitální agenturou roku. Na prestižním Mezinárodním festivalu kreativity, který se uskutečnil loni v Cannes, získala společnost DDB 93 lvů, což je vůbec nejvíc, co kdy nějaká síť získala. Kromě toho byla společnost DDB v publikaci The Gunn Report zařazena mezi 3 nejlepší světové sítě ve dvanácti z posledních 15 let. Mezi její klienty patří mimo jiné společnosti Volkswagen, McDonald's, Unilever, Mars, Johnson & Johnson a Exxon Mobil. Společnost DDB byla založena v roce 1949, je součástí skupiny Omnicom Group (burzovní index NYSE) a provozuje více než 200 poboček ve více než 90 zemích s hlavní kanceláří v New Yorku v americkém státě New York. O společnosti Omnicom Group Inc. Společnost Omnicom Group Inc. (burzovní index NYSE-OMC) je přední světová společnost, která se zabývá marketingem a firemní komunikací. Sítě značky Omnicom a četné společnosti zaměřené na speciální zakázky zajišťují reklamu, strategické mediální plánování a nakupování, digitální a interaktivní marketing, přímý i propagační marketing, vztahy s veřejností a další speciální komunikační služby pro více než 5 000 klientů ve více než 100 zemích. Další informace o společnosti Omnicom a jejích značkách naleznete na internetové adrese www.omnicomgroup.com. Pokud chcete získat další informace, kontaktujte: Laura Maroldt Manažerka pro firemní komunikaci DDB Tribal Group GmbH Willy-Brandt-Strasse 1, 20457 Hamburg, Německo Tel: +49 40 328 08 372, Fax: +49 40 328 08 5372 Email : presse@ddb-tribal.com www.ddb-tribal.com
Reklama

Srdcetvor.cz - handmade

srdcetvor-handmade.png Nákupní galerie rukodělných výrobků, služeb a materiálů. Můžete si zde otevřít svůj obchod a začít prodávat nebo jen nakupovat.

Lavivasex.cz - erotické pomůcky

lavivasex.png Přehled erotických pomůcek od elegantních vibrátorů, hraček pro páry až po stimulační oleje, afrodiziaka a BDSM pomůcky.

Hledej-hosting.cz - webhosting, VPS hosting

hledej-hosting.png Přehled webhostingových, multihosting a VPS hosting programů s možností jejich pokročilého vyhledávání a porovnávání. Najděte si jednoduše vhodný hosting.