Společnost KSS Retail umožňuje řetězci Tesco optimalizovat propagaci a poskytnout zákazníkům vyšší hodnotu

Datum: 15.04.2014
Londýn 15. dubna (PROTEXT/BusinessWire) - Softwarové řešení PriceStrat pomáhá britským maloobchodníkům provádět na základě vědeckých poznatků inteligentní reklamní rozhodnutí podporující zákaznickou věrnost. KSS Retail, pobočka společnosti dunnhumby dnes oznámila,...
Londýn 15. dubna (PROTEXT/BusinessWire) - Softwarové řešení PriceStrat pomáhá britským maloobchodníkům provádět na základě vědeckých poznatků inteligentní reklamní rozhodnutí podporující zákaznickou věrnost. KSS Retail, pobočka společnosti dunnhumby dnes oznámila, že její softwarové řešení PriceStrat bylo úspěšně zavedeno v rámci celé organizace Tesco ve Velké Británii. Nákupčí a manažeři kategorií společnosti Tesco U.K. používají vědecké a analytické nástroje programu PriceStrat k lepšímu plánování a pochopení dopadu potenciálních nabídek. To jim pomáhá provádět inteligentní rozhodnutí, která posílí značku Tesco a zvýší hodnotu pro zákazníky. Společnost Tesco, která má ve Velké Británii přes 3000 prodejních míst a je přítomná také on-line, čelí stejným výzvám jako mnoho jiných prodejců: zvýšené konkurenci a citlivosti spotřebitelských cen v důsledku pomalého ekonomického oživení. S ohledem na tyto výzvy považuje společnost ceny a propagaci za klíčové oblasti svého zájmu. Vedení společnosti v únoru oznámilo investici 200 miliónů liber do "ostřejších cen" a slíbilo ukončení "frivolní propagace" ve prospěch reklamy, která má pro zákazníky větší smysl. Společnost KSS Retail, která má vedoucí postavení na trhu se softwarem pro optimalizaci cen, začala spolupracovat se společností Tesco před několika lety díky svému partnerství se společností dunnhumby. Řešení PriceStrat poskytuje reklamním týmům vysoce přesné předpovědi a umožňuje prodejcům, jako je Tesco, pochopit reakce zákazníků na různé reklamní nabídky v reálném čase. Prostřednictvím plánování scénářů metodou "co kdyby" mohou manažeři před realizací propagace zkoušet různé nabídkové mechanismy a proměnné a zobrazovat prostorové možnosti. Propagaci lze přizpůsobit typu obchodu a geografické poloze s cílem maximalizovat relevanci. Zavedení softwarového řešení PriceStrat umožní společnosti Tesco UK následující: •Vybavit svou správu kategorií a reklamní organizaci nástroji, které dokážou přesně předpovídat dopad různých propagačních možností •Poskytnout svým nákupčím údaje a názornost, kterou potřebují ke spolupráci s výrobci a dodavateli a k modelování lepší propagace pro své zákazníky •Na základě modelování cenové elasticity identifikovat nové propagační příležitosti a odhalit křížové efekty kategorií a kanibalizaci produktů •Automatizací uplatňování pokročilých pravidel tvorby cen omezit přítomnost logických cenových chyb v prodejnách •Poskytováním stále lepších propagačních cen, které se shodují s chováním zákazníků, zlepšit opatření na vnímání cen zákazníkem v prodejnách i on-line "Je zřejmé, že koncoví zákazníci propagaci oceňují, ale množství nabídek je nepřehledné a neslouží nákupčím správným způsobem," řekl John Scouler, obchodní ředitel společnosti Tesco UK. Díky prognostickým a analytickým schopnostem programu PriceStrat můžeme na základě odpovědí našich zákazníků pochopit, kde je nejvhodnější nabídnout propagaci nebo snížení ceny. Nadále budeme spoléhat na program PriceStrat, který nám pomáhá poskytovat zákazníkům stabilní, logické a konkurenceschopné ceny, stejně jako nejpřesvědčivější možné nabídky." Společnost Tesco již začala rozšiřovat zavádění programu PriceStrat do jiných regionů, a to nejprve do východní Evropy. Kromě toho spolupracuje Tesco se společnostmi KSS Retail a dunnhumby na vylepšení programu PriceStrat, včetně schopnosti lepšího předvídání reakce zákazníků na propagaci v rámci celého obchodu. "Úspěšné zavedení programu PriceStrat představuje pouze část probíhající intenzivní spolupráce společností dunnhumby a Tesco," řekl Yael Cosset, generální ředitel KSS Retail. "Určování správných cen a příslušná propagace jsou základními kroky, jejichž cílem je rostoucí nadšení pro značku Tesco. Viděli jsme důkaz, že naše věda o zákaznících to umožňuje. Jsme rádi, že společnost vidí výsledky technologie PriceStrat a těšíme se, že na těchto úspěších bude v následujících letech stavět nejen Tesco, ale i další prodejci." O společnosti Tesco Tesco je největší maloobchod ve Spojeném království a jeden z předních světových mezinárodních maloobchodů. Po celém světě má přibližně 5000 prodejen. Společnost zaměstnává přes 530 tisíc lidí na 12 trzích. Pracovníci zajišťují milionům zákazníků každý týden co nejlepší hodnotu, výběr a služby. Základním posláním společnosti Tesco je "dělat spolu lepší věci." O společnosti KSS Retail KSS Retail, pobočka firmy dunnhumby, je předním světovým poskytovatelem řešení pro optimalizaci cen a pochopení zákazníků v obchodu s potravinami, komfortním zbožím, léky prodávanými v maloobchodních řetězcích a v obecných a on-line maloobchodních odvětvích. Maloobchodníci používají software a profesionální služby společnosti KSS Retail k lepšímu pochopení potřeb zákazníků, účinnější tvorbě cen, propagaci a provádění reklamních rozhodnutí. Klienti společnosti KSS Retail získávají přesvědčivě větší podíl na trhu, vyšší tržby, růst zisku a lepší konkurenční pozice. V současné době jsou klienty KSS Retail mimo jiné následující společnosti: The Kroger Co., Sonae, 7-Eleven, AutoZone, O’Reilly Auto Parts, BI-LO/Winn-Dixie, Raley’s, United Supermarkets, ABC Fine Wine and Spirits a mnoho dalších. Další informace najdete na stránkách www.KSSRetail.com. Kontakty KSS Retail Ann Keeling, +1 513-381-3248 ann@cristofolikeeling.com nebo Jackie Danicki, +1 513-381-3248 jackie@cristofolikeeling.com nebo Tisková kancelář Tesco +44 (0)1992 644645 Zdroj: KSS Retail Tuto tiskovou zprávu najdete online na adrese: http://www.businesswire.com/news/home/20140414005262/en Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy. (BW)
Reklama

Srdcetvor.cz - handmade

srdcetvor-handmade.png Nákupní galerie rukodělných výrobků, služeb a materiálů. Můžete si zde otevřít svůj obchod a začít prodávat nebo jen nakupovat.

Lavivasex.cz - erotické pomůcky

lavivasex.png Přehled erotických pomůcek od elegantních vibrátorů, hraček pro páry až po stimulační oleje, afrodiziaka a BDSM pomůcky.

Hledej-hosting.cz - webhosting, VPS hosting

hledej-hosting.png Přehled webhostingových, multihosting a VPS hosting programů s možností jejich pokročilého vyhledávání a porovnávání. Najděte si jednoduše vhodný hosting.