Jak se bránit stagnaci realitního trhu?

Datum: 11.12.2011

Jak jsme již několikrát na tomto realitním serveru zmiňovali, průzkumy analytického oddělení realitní kanceláře PROLUX upozorňovaly, že tolik očekávané oživení realitního trhu je v nedohlednu.

Jak jsme již několikrát na tomto realitním serveru zmiňovali, průzkumy analytického oddělení realitní kanceláře PROLUX upozorňovaly, že tolik očekávané oživení realitního trhu je v nedohlednu. Nenastalo tak ani v letošním prvním pololetí, podloženo statistikami Českého úřadu zeměměřičského a statistického, který svůj výzkum opřel o skutečně realizované počty řízení resp. transakcí, zapsaných do katastru vkladem (přičemž sledovány byly změny, které vznikají především v důsledku smlouvy). Před přehnaným optimismem varovaly průzkumy PROLUX zejména klienty, kteří s prodejem váhají. Podle zjištění ČNB „krize realitního trhu neodchází“. Jak se stagnaci realitního trhu tedy bránit? Rada je jednoduchá.... Poptávající – vyberte si v nabídce realitní kanceláře některou z nemovitostí, která splňuje vaše požadavky a očekávání a nabíněte majiteli nemovitosti cenu, kterou jste ochotni a schopni uhradit. Nabízející, skutečně rozhodnuti o prodeji své nemovitosti - využijte propracovaných systémových nástrojů oslovení širokého okruhu veřejnosti prezentací vaší nemovitosti! Pokud je tato nemovitost profesionálně označena poutačem „na prodej“ a nabízí se v reálné tržní ceně, dochází k prodeji téměř okamžitě. Reflektujte reálné nabídky zájemců o koupi, kteří zcela vážně prezentují výše kupních cen. Stagnace realitního trhu musí být tedy rozhýbána investicemi do služeb, do jednotlivých kroků podpory prodeje. 100% označených zakázek upoutá pozornost zájemců o koupi. Ochota většiny subjektů jít touto cestou samozřejmě v tomto ohledu absentuje. Při neměnné výši odměny či provize, sdílených zakázkách a nevýhradních smlouvách není zaručena návratnost nákladů, investovaných do podpory prodeje, které se pohybují v řádech desetitisíců korun. Daleko dostupnějším nástrojem pak může být v nekalém konkurenčním boji štvavá a účelová kampaň, která v konečném důsledku poškodí vždy vás, klienty a celou stagnaci realitního trhu podpoří. Prodávejte s tím, kdo nemovitosti skutečně prodává! zdroj: www.prolux.cz

Reklama

Srdcetvor.cz - handmade

srdcetvor-handmade.png Nákupní galerie rukodělných výrobků, služeb a materiálů. Můžete si zde otevřít svůj obchod a začít prodávat nebo jen nakupovat.

Lavivasex.cz - erotické pomůcky

lavivasex.png Přehled erotických pomůcek od elegantních vibrátorů, hraček pro páry až po stimulační oleje, afrodiziaka a BDSM pomůcky.

Hledej-hosting.cz - webhosting, VPS hosting

hledej-hosting.png Přehled webhostingových, multihosting a VPS hosting programů s možností jejich pokročilého vyhledávání a porovnávání. Najděte si jednoduše vhodný hosting.