- 18. srpna přesáhl celkový objem prodeje domácích spotřebičů a zařízení 3C (počítačů a elektroniky) částku 1 miliardy RMB během 1 minuty a 28 sekund.
- Během festivalu 818 dosáhl počet cloudových maloobchodních prodejen Suning na rychle rostoucím trhu s městskými částmi 3 726 prodejen a objem prodeje překročil 1 milion kusů. 18. srpna se objem online prodeje z maloobchodních cloudových obchodů zvýšil 9krát.
- 16. srpna byl v centrále společnosti Suning v Nankingu oficiálně otevřen první plně digitální vizuální bezpilotní obchod. Tento obchod s názvem „Popadni za pochodu" probudil k životu autentický zážitek bez obsluhy a průměrná ušetřená doba nakupování dosáhla 45 sekund. Koupě láhve minerální vody trvá pouhou 1 sekundu.
- Během festivalu 818 byl slavnostně otevřen první obchod 3.0 Suning Xiaodian (sousedský obchod se smíšeným zbožím) s návštěvností téměř 40 000 zákazníků během 17 dnů a celkový objem objednávek na trhu Suning přesáhl 800 objednávek.
- Během festivalu 818 získala oficiální maloobchodní aplikace Suning.com první místo mezi nákupními kategoriemi v App Store a objem návštěv a sdílení mini programu Suning.com se zvýšil 5krát.
- Platforma Suning.com SUPER VIP přidala přihlášeným členům služby společnosti Tencent, PP Sports a dalších partnerů z odvětví na podporu maloobchodního ekosystému. 18. srpna se celkový počet registrovaných členů SUPER+ zvýšil o 1 milion osob.
- Bezpilotní vozidlo Suning Logistics „5G Wolong" prošlo skutečným testováním silnic a první objednávku doručilo během 5 minut. Průměrná dodací lhůta logistiky společnosti Suning v rámci národního hodinového servisního okruhu je 34 minut.
- Během festivalu 818 vzrostl objem prodeje Suning Pingou (týmový nákup) ve srovnání s loňským rokem o 561,07 %.
- Na platformě Suning.com byl během festivalu 818 prodán první 5G mobil a více než 2 000 000 lidí zažilo 5G na různých offline obchodních platformách Suning.com.
Komplexní přístup k maloobchodu posiluje nákupní festival 818 společnosti Suning.com
Datum: 20.08.2019
Nanking (Čína) 20. srpna 2019 (PROTEXT/PRNewswire) - Suning.com, maloobchodní společnost ze seznamu Fortune Global 500 a největší čínský inteligentní maloobchodník online a offline (O2O), který vlastní společnost Suning Holdings Group, včera uzavřela svůj každoroční nákupní...
Nanking (Čína) 20. srpna 2019 (PROTEXT/PRNewswire) - Suning.com, maloobchodní společnost ze seznamu Fortune Global 500 a největší čínský inteligentní maloobchodník online a offline (O2O), který vlastní společnost Suning Holdings Group, včera uzavřela svůj každoroční nákupní festival 818. Na festival, který spojil strategie online a offline s novými koncepty inteligentního maloobchodu, se podílelo více než 12 000 internetových obchodů vlastněných společností, čímž se festival 818 stal jedním z nejkomplexnějších „karnevalů" mezi hlavními festivaly internetového prodeje.
„Od čistě internetových nákupů po integraci prodeje online a offline až po současné komplexní maloobchodní zkušenosti je nákupní festival 818 klíčovým příkladem neustálého úsilí společnosti Suning inovovat maloobchod a vést rozvoj v tomto odvětví," řekl Zhang Jindong, předseda holdingů Suning.
Mezi hlavní zajímavosti nákupního festivalu 818 společnosti Suning.com patří následující:
Reklama
Srdcetvor.cz - handmade
Nákupní galerie rukodělných výrobků, služeb a materiálů. Můžete si zde otevřít svůj obchod a začít prodávat nebo jen nakupovat.
Lavivasex.cz - erotické pomůcky
Přehled erotických pomůcek od elegantních vibrátorů, hraček pro páry až po stimulační oleje, afrodiziaka a BDSM pomůcky.
Hledej-hosting.cz - webhosting, VPS hosting
Přehled webhostingových, multihosting a VPS hosting programů s možností jejich pokročilého vyhledávání a porovnávání. Najděte si jednoduše vhodný hosting.