Společnost Starbucks a Tencent oznámily, že navázaly strategickou spolupráci, aby mohly spustit na stránkách WeChat v Číně funkci vzájemného obdarovávání "social gifting“

Datum: 08.12.2016
Seattle/Šen-čen 8. prosince (PROTEXT/BusinessWire) - Společnosti chtějí společně vytvořit funkci obdarovávání social gifting začátkem příštího roku s cílem posílit spojení mezi lidmi prostřednictvím okamžitého vyjádření vděku a lásky s dárky Starbucks Firmy rozšíří...
Seattle/Šen-čen 8. prosince (PROTEXT/BusinessWire) - Společnosti chtějí společně vytvořit funkci obdarovávání social gifting začátkem příštího roku s cílem posílit spojení mezi lidmi prostřednictvím okamžitého vyjádření vděku a lásky s dárky Starbucks Firmy rozšíří službu WeChat Pay v podnicích Starbucks v kontinentální Číně od 8. prosince Společnost Starbucks Coffee Company (burzovní index NASDAQ: SBUX) a firma Tencent Holdings Limited (burzovní index SEHK: 00700), přední poskytovatel internetových služeb s přidanou hodnotou v Číně, dnes navázaly strategickou spolupráci pro společnou tvorbu nové funkce vzájemného obdarovávání (social gifting) na přední čínské mobilní sociální službě WeChat, začátkem příštího roku. Tato tisková zpráva zahrnuje multimediální obsah. Kompletní zprávu si můžete prohlédnout zde: http://www.businesswire.com/news/home/20161207005936/en/ Díky této spolupráci se společnost Starbucks stane první maloobchodní značkou, která spojuje, přinese zážitek ze vzájemného obdarovávání dárky vhodnými pro danou lokalitu a umožní zkušenost s digitálními platbami na síť WeChat v Číně. Oslovením 846 účtů aktivních uživatelů měsíčně (ke konci třetího čtvrtletí 2016), tato nová integrovaná funkce bez problémů umožní zákazníkům v Číně, aby jednoduše a pohodlně věnovali dárek Starbucks příteli nebo milované osobě. Počínaje dneškem budou mít zákazníci společnosti Starbucks rovněž možnost využít aplikaci WeChat Pay k nákupům ve více než 2 500 podnicích Starbuck po celé kontinentální Číně. "Společnosti Starbucks a Tencent sdílí podobné hodnoty, chtějí umožnit lepší komunikaci mezi lidmi prostřednictvím svých produktů a služeb a jsem velmi ráda, že můžeme spolupracovat se zavedenou a uznávanou firmou, která zaujímá přední místo v oblasti sociálních sítí a mobilního průmyslu v Číně," řekla Belinda Wongová, generální ředitelka společnosti čínské divize Starbucks. "Tato nová strategická spolupráce prohloubí silné stránky firem Starbucks i WeChat a vytvoří skutečnou dárkovou platformu, která láká zákazníky z internetu do kamenných obchodů a která prohloubí naše spojení se zákazníky jedinečným a účinným způsobem. Stejně jako jsou karty Starbucks mezi nejčastěji darovanými dárky na celém světě, my také usilujeme o to, abychom se stali nejčastěji digitálně „darovanou“ značkou v Číně." "Strategická spolupráce mezi firmami WeChat a Starbucks nám umožní zpřístupnit jedinečný zážitek ze značky Starbucks jednoduše stovkám milionů uživatelů aplikace WeChat v Číně," řekl Allen Zhang, výkonný viceprezident společnosti Tencent. "Jsme velmi rádi, že si společnost Starbuck vybrala právě naši firmu a těšíme se na prohlubování spojení s našimi uživateli prostřednictvím vysoce kvalitních služeb." Starbucks usiluje o moderní digitální zážitek, který překvapí, potěší a přinese vyvážený Starbucks Experience zákazníkům po celé Číně. Online social gifting platforma je součástí rostoucí digitální přítomnosti zaměřené na spojení se zákazníky prostřednictvím digitálních kanálů, jako je například mobilní aplikace Starbucks® Mobile App, věrnostní program My Starbucks Rewards(R) a sociální média. Funkce vzájemného obdarovávání social gifting, společně vytvořená firmami Starbucks a WeChat podporuje každodenní projevy laskavosti a uznání mezi rodinami a přáteli. Zákazníci si budou moci vybrat ze značkových dárků a produktů Starbucks a připojit osobní vzkaz z lásky, vděčnosti nebo jen proto, aby druhému zpříjemnili den. Příjemci těchto osobních a prostých projevů laskavosti si mohou své dárky a poznámky uložit na účet WeChat a vybrat si svůj dárek v obchodech Starbucks po celé Číně, aby si vychutnali jedinečný zážitek Starbucks Experience. V rámci této spolupráce představí společnost Starbucks využití aplikace WeChat Pay k nákupům v maloobchodní síti, jako pokračování snahy přimět zákazníky k tomu, aby si vychutnali svůj zážitek přímo v podniku. Bezhotovostní digitální platba, která umožňuje uživatelům zaplatit za občerstvení a služby z jejich mobilních zařízení, je jednou z nejoblíbenějších platebních metod v Číně. Více než 300 milionů uživatelů má své karty propojeno s aplikacemi WeChat nebo QQ, která je další klíčovou službou společnosti Tencent od března 2016. Dnešní oznámení vychází z rychle se rozrůstající nabídky moderních digitálních služeb společnosti Starbucks v Číně, které spojují jedinečný zážitek z podniků Starbuck s digitálním světem. Již dříve v letošním roce uvedla společnost Starbucks na trh v Číně mobilní platební systém, který umožňuje členům věrnostního programu My Starbucks Rewards® (MSR) rychlý, jednoduchý a pohodlný způsob placení nákupů, prostřednictvím předplacené karty Starbucks Gift Card na jejich mobilních zařízeních. O společnosti Starbucks Od roku 1971 usiluje společnost Starbucks Coffee Company o etické získávání zdrojů a pražení vysoce kvalitní kávy odrůdy Arabica. Dnes s pobočkami po celém světě představuje společnost světovou jedničku v oblasti pražení a prodeje speciálních druhů kávy na světě. Prostřednictvím naší neutuchající snahy o vynikající kvalitu a díky našim principům, přinášíme jedinečný zážitek z kávy Starbucks pro každého zákazníka v každém šálku. Pokud se chcete podělit o zkušenosti, navštivte nás v našich pobočkách nebo na internetových stránkách na adrese www.starbucks.com v tiskovém středisku Starbucks Newsroom. O aplikaci WeChat Aplikace WeChat je průkopníkem nového způsobu spojení, komunikace a sdílení mezi lidmi. Aplikace sociální komunikace pro uživatele chytrých mobilních telefonů WeChat je jednou z nejrychleji se rozvíjejících aplikací svého druhu na světě se stovkami milionů uživatelů na celém světě. Aplikace WeChat oslovuje uživatele zábavným a dynamickým způsobem, umožňuje vzájemný kontakt, sociální komunikaci a hry v jednom bezvadném interaktivním prostředí s kompletním nastavením soukromí a zabezpečení, které lze v případě potřeby přizpůsobit. WeChat představuje hlavní uživatelské centrum pro sdílení hlasu, fotografií, videí a textových zpráv v rámci celého sociálního eko systému. Prostřednictvím účtů Official Accounts, umožňuje WeChat majitelům značek, aby přinášeli bohatý a vysoce atraktivní zážitek, do kterého se mohou zákazníci zapojit a rozšiřují tak svůj okruh příznivců. Aplikaci WeChat je k dispozici k stažení zdarma pro operační systémy Android, iOS a Windows, ve verzi pro web a stolní počítače Mac. Zdrojovou zprávu si můžete prohlédnout na stránkách businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20161207005936/en/ Kontakt: Starbucks Coffee Company Tel.: 206-318-7100 Email: press@starbucks.com Zdroj: Starbucks Coffee Company Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy. (BW)
Reklama

Srdcetvor.cz - handmade

srdcetvor-handmade.png Nákupní galerie rukodělných výrobků, služeb a materiálů. Můžete si zde otevřít svůj obchod a začít prodávat nebo jen nakupovat.

Lavivasex.cz - erotické pomůcky

lavivasex.png Přehled erotických pomůcek od elegantních vibrátorů, hraček pro páry až po stimulační oleje, afrodiziaka a BDSM pomůcky.

Hledej-hosting.cz - webhosting, VPS hosting

hledej-hosting.png Přehled webhostingových, multihosting a VPS hosting programů s možností jejich pokročilého vyhledávání a porovnávání. Najděte si jednoduše vhodný hosting.