COOP navazuje na tradici vánočních pohádek a je hlavním partnerem pohádky Čertí brko s premiérou 29.11.2018

Datum: 20.11.2018
Praha 20. listopadu 2018 (PROTEXT) - COOP patřil v minulosti mezi hlavní sponzory pořadů, a především pohádek ve vánočním čase. Nyní na tuto tradici navazuje a pro partnerství si vybral novou pohádku Čertí brko, která startuje 29.11.2018 v kinech a v roce 2019 se stane vánoční...
Praha 20. listopadu 2018 (PROTEXT) - COOP patřil v minulosti mezi hlavní sponzory pořadů, a především pohádek ve vánočním čase. Nyní na tuto tradici navazuje a pro partnerství si vybral novou pohádku Čertí brko, která startuje 29.11.2018 v kinech a v roce 2019 se stane vánoční pohádkou v TV. V klasické pohádce s oblíbenou čertí tématikou ztvárnily hlavní role J. Bárdos, J. Cina, O. Vetchý nebo J. Budař. "Spojení s pohádkou - především tou tradiční s milou sváteční atmosférou odpovídá hodnotám značky COOP“ uvádí P. Březina, předseda Svazu českých a moravských spotřebních družstev (Skupiny COOP). Partnerství se připravovalo již delší dobu tak, aby se k dárkovým předmětům a výrobkům odkazujícím na pohádku dostali i lidé v regionech a na menších prodejnách. „Pro zákazníky máme připraveny speciální edice adventních čokoládových kalendářů a čokoládových jazýčků s motivy pohádky. Dále pak také řadu dárkových předmětů jako kalendáře, hry, knížky a mnohé další spojené s tématikou pohádky“ uvedl Lukáš Němčík za Skupinu COOP. V rámci kampaně se lidé setkají s fotografiemi pohádky i v časopisech a letácích COOP. V online prostředí bude probíhat kampaň upozorňující na pohádku s novým spotem: https://www.youtube.com/watch?v=OV-_Ri_z5OY Skupina COOP hodlá v podobných aktivitách pokračovat i do budoucna. "Coby největšímu českému prodejci potravin nám jde o podporu tradic, mezi které patří i vánoční pohádky“ uvádí Němčík. Svaz českých a moravských spotřebních družstev (Skupina COOP)sdružuje 47 spotřebních družstev, která provozují dohromady téměř 2.600 prodejen s celkovou prodejní plochou okolo 400.000 m2 a zaměstnávají na 13.000 lidí. V roce 2017 vykázala česká a moravská spotřební družstva obrat v hodnotě 28,3 mld. Kč. Počet členů družstev je cca 130 000. Členská družstva vystupují pod společnou značkou COOP, která je tak největší sítí prodejen potravin v České republice. Více než 400 prodejen potravin je začleněno do maloobchodních řetězců COOP TUTY, COOP TIP, COOP TERNO a COOP DISKONT. Kromě obchodní činnosti provozuje SČMSD také 8 středních odborných škol, manažerský institut, nebo půjčovnu automobilů pod značkou Europcar a mobilního virtuálního operátora COOP Mobil. Kontakt pro média: Lukáš Němčík - lukas.nemcik@coop.cz
Reklama

Srdcetvor.cz - handmade

srdcetvor-handmade.png Nákupní galerie rukodělných výrobků, služeb a materiálů. Můžete si zde otevřít svůj obchod a začít prodávat nebo jen nakupovat.

Lavivasex.cz - erotické pomůcky

lavivasex.png Přehled erotických pomůcek od elegantních vibrátorů, hraček pro páry až po stimulační oleje, afrodiziaka a BDSM pomůcky.

Hledej-hosting.cz - webhosting, VPS hosting

hledej-hosting.png Přehled webhostingových, multihosting a VPS hosting programů s možností jejich pokročilého vyhledávání a porovnávání. Najděte si jednoduše vhodný hosting.